Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1477
Kongen av web'n!
steinolav1's Avatar
Hællæ!

Vurdere å kjøpe XBox etter konfirmasjonen, men jeg stusser litt på om det er verdt det, PC'n min er litt utdatert (bærbar) så jeg stusser litt på om jeg skal kjøpe XBox og en litt rimeligere PC, eller satse alt på PC... Har du innspill, bring it on!
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Har du under 6000 å bruke, velg xbox.
Synes du skal gå all in på pc. Mange flere spill som er tilgjengelige, flere programmer, og gratis nett ( :P ). En annen du må tenke på er at det sannsynligvis snart kommer en ny xbox.
Oh god... nå blir det ein fanboy krig igjen. Eg personleg ville valgt pc sidan den kan gjæra det samme som ein xbox og meire til. Du får også (vist du har ein god) høgare fps på data en på xbox. Du kan kjøpe xbox kontrollar til pc (ebay) endå billigare en ein vanleg til xbox. Du kan lettare pirat kopiere spill til pc. Det er mods til pc. Og du kan oppgradere istaden for og kjøpe ny konsoll (stasjoner).
Prøvar og gjøre det kort og greit her so vi sleppe ein fanboy krig.

Oh god... nå blir det ein fanboy krig igjen. Eg personleg ville valgt pc sidan den kan gjæra det samme som ein xbox og meire til. Du får også (vist du har ein god) høgare fps på data en på xbox. Du kan kjøpe xbox kontrollar til pc (ebay) endå billigare en ein vanleg til xbox. Du kan lettare pirat kopiere spill til pc. Det er mods til pc. Og du kan oppgradere istaden for og kjøpe ny konsoll (stasjoner).
Prøvar og gjøre det kort og greit her so vi sleppe ein fanboy krig.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Det spørs veldig på hva slags type spill du er ute etter, og som sagt hvor mye penger du har å rutte med. Under 6k så gå for xbox.
Kongen av web'n!
steinolav1's Avatar
Trådstarter
Takk for alle svar, ble litt klokere av dette Enda en måned til konfirmasjon, så jeg får gruble litt mer på det!
Før du kjøper noe av delene så anbefaler jeg deg å se denne
http://www.youtube.com/watch?v=M2lM1decllA
Har Xbox og ps3, det eneste formålet jeg bruker de til er til og streame media til TV e.l
Pc. Har ikke brukt xbox etter jeg fikk pc utenom når jeg spiller forza som kun finnes på xbox. Pc har MYE bedre grafikk H is du betaler nok slipper du lagg i spill npe jeg merker med xbox. Og du kan få de fleste spill gratis via piratebay
PC er fremtidens(og nå tids) maskinvare. Konsoll kommer nok aldri til å overta spill markedet, så det å kjøpe konsoll føler jeg er sløsing med penger.
Gå for hva vennene dine har!
Det er litt som å skyte seg selv i foten om du kjøper xbox nå, ettersom ny konsollgenerasjon ikke er altfor langt unna.

Slik jeg ser der:
1: Du kjøper PC så fort du kan
2: Venter noen måneder til ny konsollgenerasjon og vurderer på nytt hva du vil ha.