Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2081
Hva: 2 kapsler 20.mg 2-cb.
Hvor: studenthybel
Når: Kl 22.30
Hvem: knoll (gutt) og tott (jente).

Det var nå tid for å prøve 2-cb i kapselform. Knoll og Tott prøvde 2-cb nasalt (10.mb) forrige helg og var godt fornøyd med resultatene av det, men følte det var en lett dose som ble inntatt - noe som var korrekt. Dersom du ønsker å lese den første rapporten og vite hva våre tidligere erfaringer er så se les den første før denne for jeg kommer ikke til å gjengi alt det samme her: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=141863

22.30 - Vi hadde ventet på dette hele uken og da weed-supplyen var tom hadde vi kjedet oss litt en periode så dette skulle bli gøy. Vi hadde spist relativt lite denne dagen, og tott kom hjem fra jobb i 4-tiden og tok noen timer på øyet frem til rundt 8 da middagen var ferdig. Etter dette slappet vi av, før vi tok hver vår kapsel kl 22.30.

00.00 - vi opplevde ingen spesiell funk før 1.5 timer etter inntak - kanskje fordi vi kun ventet 2 timer med å ta dem etter middag noe som sannsynligvis har forsinket fordøelsen av dette. Det starter med at vi blir veldig kvalme og slappe og må legge oss i senga. Man føler seg på en måte veldig syk som man har fått feber og kroppstemperaturen er lav og vi fryser igjen slik som første gang. Så kommer det noen milde halusinasjoner, for det meste går disse på teksturer der tapetet i rommet ser ut til å "boble". En bedre beskrivelse er at det ser ut som det går små bølger over tapeten.

00.30 - Tott har akkurat spydd opp hele middagen men isteden for å være uggen og trist (noe jeg forventet), så var hun svært lykkelig med å ha fått det opp og smilte bredt. Vi hørte på Puff The Magic Dragon (barnesang) på youtube og spiste pinneis. Tott var superlykkelig, og jeg var bare veldig slapp og lå i senga. Jeg merket heller lite til stoffet, men denne gangen fikk Tott en fantastisk eufori lik den jeg opplevde første gang vi prøvde. Hun likte svært godt at jeg strøk henne i håret og klemte på armene hennes og resten av kroppen, og lå sammenrullet i fanget midt og nøt de gode strømmningene som gikk gjennom kroppen hennes. Jeg beskrev disse strømningene som veldig likt orgasme, men Tott syns ikke dette var så likt, men at det var godt var det ingen tvil om ettersom hun lagde godlyder og gispet av nytelse.

01.00 - Kort sagt kan jeg si at klemmingen og kosingen gikk over i en annen form for kosing - noe som var helt fantastisk godt på 2-cb. Begge nøt det med stor innlevelse og nydelige strømninger gjennom kroppen, og det er trygt og si at sengekos aldri har vært så godt noen gang for begge parter. Det var dog noe vansklig å nå klimaks, men da vi fikk det til var det som ingen annen gang, og jeg så lys og mønstre da jeg lukket øynene, og en kraftig energistrøm gikk fra føttene til hodet. Faktisk så godt at jeg ikke kunne gjøre annet enn å lukke øynene og vri meg i nytelse. Det skal også nevnes at vi var utrolig lykkelige under seansen og begge smilte og lo selv om dette virket noe rart da vi ikke gjør det til vanlig under slikte omstendigheter.

02.30 - etter en dusj i varmt vann tok vi en sigarett og slappet av, og vi følte oss veldig lette. Vi pratet litt og koste oss på badet der lyset skiftet farge fra gulaktig til rød/orange, før vi gikk ut og satt oss ved pcen og spilte litt nettspill. Romfølelsen var annerledes og rom føtes mindre enn til vanlig, veggene var skjeve og synet så til å forstørre enkelte ting, og vi følte oss svimle.

03.00 - nå er det nesten gått over, og det eneste som er igjen er en viss urolighet i kroppen og en litt spesiell romfølelse. Etter dette så vi stort sett på serier på tv og sovnet rundt 5-tiden.

Totalt sett var dette en helt fantastisk koselig kveld og noe vi ville gjort igjen. Jeg har egentlig ikke mye nytt å tilføye fra forrige rapport, annet at begge fikk en noe mykere opptur enn forrige gang da vi snortet, og det tok jo også lengre tid før det virket. Det virket også noe krafitgere, og varte litt lenger, og likhetene med Cubensis-sopp var mer tilstedeværende enn ved 10.mg`s dosen tatt nasalt.

Har du noen spørsmål så spørr gjerne. Vet ikke helt hva mer jeg skal skrive.

God tur!

PS: Dersom du ikke vet om du skal sniffe det eller spise det så kan jeg si at dersom du har dårlig tid og dermed vurderer å snorte isteden så glem det. Turen varer like lenge (3-4 timder) så og si uansett inntaksmetode. Forskjellen er at ved snorting så drypper det bakerst i nesen av vondt pulversmak og det kan svi. Ønsker du å bli "klasket" i ansiktet av 2-cben og oppleve stoffet ettet 10 min med noen nok så kraftige halusinasjoner så kan jeg anbefale og snorte det. Virkningen blir kraftigere og hardere over et kortere tidsrom, og avtar noe tidligere. Spiser du det kommer virkningen først etter ca 30-90 minutter og den bygger seg sakte men sikker opp og varer litt lenger og dabber av saktere.
Sitat av Kraft Vis innlegg
PS: Dersom du ikke vet om du skal sniffe det eller spise det så kan jeg si at dersom du har dårlig tid og dermed vurderer å snorte isteden så glem det. Turen varer like lenge (3-4 timder) så og si uansett inntaksmetode.
Vis hele sitatet...
Dette stemmer ikke. Oralt inntak har lengre virketid. Øker du dosering, vil også stoffets virkning vare lengre. Har ingen erfaring med snorting av 2C-B, men de gangene jeg har droppet dette stoffet har virkningen vart i 5-8 timer. (Dette er i doser mellom 30-50 mg)

Ellers grei rapport.
Han motsier seg selv i neste setning uansett.
Sitat av Kraft
så kan jeg anbefale og snorte det. Virkningen blir kraftigere og hardere over et kortere tidsrom, og avtar noe tidligere. Spiser du det kommer virkningen først etter ca 30-90 minutter og den bygger seg sakte men sikker opp og varer litt lenger og dabber av saktere.
Vis hele sitatet...
Mulig jeg tar feil her ja, men jeg opplevde ikke selv noen spesiell forskjell totalt sett. Det skal sies at dosen kun var 20 mg og at dette kun er en "medium" dose. Gjenga kun det jeg opplevde og var kanskje litt feil å generalisere ang. dette med dosering ja...