Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2120
Har 3 Oxynorm 10mg kapsler liggende her, fant de i en eske med trekant og det sto i pakkningsvedlegget at det var sterke smertestillende. Funker de?
Hvis det står at de er sterke smertestillende så er det klart at de funker. Det er et opiat. Om du søker på ww.felleskatalogen.no står det en del om dem.
Sist endret av Sinister; 5. mars 2007 kl. 03:02.
Funker fint de, men pass på lett å bli avhengig av de pillene der..
Trådstarter
6 0
Skal jeg spise hele kapselen? eller skal jeg ta ut pulveret inni å spise det?
Du spiser da kapselen!?
Er liksom lagd for at du skal ha lettere for å spise og dosere illesmakende pulver det..
Trådstarter
6 0
Da vil det jo ta litt tid før den begynner å virke?
Jeg tok ut pulveret, delte det i to, spiste ene halvdelen og svelgte ned med vann.. får se hvordan formen blir

Skal forresten røyke hasj oppå
Sist endret av kebabgutt; 5. mars 2007 kl. 17:31.
Det er begrensa hvor mye holdbarhet en gelatinkapsel har i magen. Det er stort sett hardpressa piller man tjener raskere effekt på av å knuse dem.
Søkte litt kjapt og konkluderer med at det er usannsynlig at du får noen effekt av mindre enn en hel kapsel. Det tilsvarer grovt regnet 100mg kodein, noe som ikke akkurat er noen knockout-dose selv om du mangler toleranse.
Trådstarter
6 0
Kan jeg snorte?
Oxynorm er som sagt et opiat, det er HEAVY smertestillende, står en del rapporter på www.erowid.org. Har ikke prøvd med mer enn to om gangen jeg, men må være forsiktig med sånne ting ettersom det er fort gjort å bli fysisk avhengig! Om du spiser mye av det får kroppen behov for mer av det, og så må du spise mer. En annen ting å bemerke seg er at det er fort gjort å overdosere, tror ikke 3 x 10mg kapsler burde være noe problem, men for guds skyld, les om sakene!