Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2098
Ok, jeg har tenkt meg på en festival i sommer, og jeg trenger falsk legg til å sove på campen. Jeg er 15, og man må være 16 for å "bo" der, så er det noen som vet noen måte å lage et troverdig ID kort? Og hva kan skje om jeg blir tatt?
Stikk på Roskilde-festivalen istedet.
Hvor er Roskilde?
I roskilde?
Roskilde er festlig
Roskilde er konge!
Roskilde er offtopic
roskilde er best
Roskilde er festival.
Roskilde er i Danmark.
Roskilde er bra!
Roskilde er ultimatefestival!
Roskilde er i danmark, jeg tror det var det han lurte på.....

Herrejesus bare prøv deg fram med 15 år de er vell ikke helt nazi heller..
Var på roskilde i fjor og det var utrolig bra. Er også veldig mye bedre når du er så ung da du ikke slipper inn på club-quart o.l. Men siden du bare er 15 så får du gjerne ikke reise på roskilde..

På quart campen kan jeg ikke huske at noen en gang tenkte på ID. Jeg var vel 16-17 når jeg var der men tviler på at det er ett problem. Så lenge du har uke-pass tviler jeg på at de stopper deg i porten. Vaktene er stort sett greie, utenom hvis du mater narko hundene.. JA de hadde narko hunder den ene dagen, og JA de ble sinte da vi matet dem

Prøv og sats på det beste. Ikke virk nervør når du skal inn. Bare virk som om du syns det er litt plagsomt at du må vente på å få gå inn. De dørvaktene jeg kjenner sier at dersom de er usikkre på f.eks. om noen har ekte ID, merker det fort på reaksjonen til personen når de spør om det virkelig er dem. Hvis personen begynner å stresse er det ikke dem. Hvis personen bare blir litt oppgitt er det som regel rett person.

Lykke til, kos deg.
Trådstarter
10 0
Graps: Takk for tipset. Skal nok få skaffet meg et eller annet ^^ Er tross alt 176 dager til :P

Jonas2: Hvis de får vite at jeg er 15 så blir jeg kastet ut, pga "Sikkerhet og sånt", som det stod i Mailen jeg fikk tilbake når jeg spurte om det går greit om jeg sover der når jeg er med noen kompiser som er 17/18. Fikk ikke lov med mindre jeg hadde med foresatte.

Alle andre: Roskilde er overvurdert. Har vært der 2 ganger, og hver gang har jeg måttet traske rundt i søla, og alt muligt annen faenskap. De bandene jeg eventuelt ville ha sett på roskilde i år kommer på Hovetfestivalen.
Uetisk: Skal mest sannsynlig være vakt på Hovefestivalen i sommer. PM for en deal...
Hehe... Kanskje jeg kan sjekke leg'en din. Da er den nok ekte, eller du er gammel nok.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Roskilde er egentlig ganske oppskrytt.
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Mullah: Roskilde er akkurat det du selv gjør det til. For min del er det noe av det mest fantastiske som er!
Trådstarter
10 0
Hvis du tror det er så jævlig enkelt for en 15 åring å måtte misse 3 av favoritt bandene hans, som ikke kommer så ofte til Norge, bare fordi han er et halvt år for ung, uten å prøve en del ting for å komme seg inn, så tror jeg noe har kobla feil i hue ditt ^^
fan ka folk disse her da ^^