Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1122
Hei kjære med-freaks. Det har seg slikt at jeg er på pissings og er litt keen på å røyke igjen. Har hørt mye om oil change, dvs at man tar clean urin og fører det opp i sin egen blære med rør. Iknow. Høres ikke godt ut men er så keen.

Har søkt på freak og andre sider men finner ingenting. Håpte noen av dere kunne hjelpe meg med litt info om hvordan jeg får dette til og hvor jeg får kjøpt utstyr.

Moralfags ønskes ikke. Takk.
Sist endret av Nexxzow; 13. september 2013 kl. 17:43.
tror du burde spørre noen du kjenner som evt jobber på et sykehjem el og få tak i et kateter om du skal gjøre det assa! som du da kjører i revers selvfølgelig! kan jo hende det går, men tror det blir ubehagelig.
Da ville jeg heller gått for en variant ala den som beskrives i denne tråden.
Har du sett på Blue Mountain State?
Blir du testet hver dag? Om du er clean fra før av og så tar det bar noen dager før du tester rein igjen. Bare sørg for å drikke masse veske, samt tren, sitt i bastue osv for å få svettet mye ut
Har faktisk sett BMS. Knall serie, men det er nok der jeg har det fra. Er det virkelig så vondt å ta inn røret btw?

Spliffen: Jeg blir teste hver mandag på et avrusningssenter, så har ikke så god tid til å få ut thc'en. Ikke orker jeg og trene heller. Men så jeg heller ikke tenkte å røyke mer enn en gang i måneden cirka.
Haha. Men selges slike rør på apoteket da? Vil nå annta dette.