Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 8383
Hei.. Sorry hvis jeg poster feil sted..
Så jeg lurte på vilken siggarett som har mest/mye nikotin i seg som man kan kjøpe i norge?
Rød 2 rulle tobakk er ganske sterkt spør du meg.
Ferdig pinner regner jeg også med Rød ligger ganske høgt på lista.
Rød er det sterkeste jeg har prøvd, men har hørt at marlbro beyond red skal være ganske sterke
En venn av meg mente at prince rullings var noe av det sterkeste, men jeg garanterer ikke at det stemmer.
Karvet Blad er visst det sterkeste man får kjøpt i Norge.
Vanskelig og få tak i, men selges hos de fleste seriøse tobbaksforhandlere.
(Og det smaker møkk..)

http://www.skrotnissen.no/images/uploads/karva1.jpg
Sist endret av Juicekongen; 30. juli 2012 kl. 02:14.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Karvet Blad er visst det sterkeste man får kjøpt i Norge.

http://www.skrotnissen.no/images/uploads/karva1.jpg
Vis hele sitatet...
Han spurte om sigaretter, ikke rulletobakk.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Karvet Blad er visst det sterkeste man får kjøpt i Norge.
Vanskelig og få tak i, men selges hos de fleste seriøse tobbaksforhandlere.
(Og det smaker møkk..)

http://www.skrotnissen.no/images/uploads/karva1.jpg
Vis hele sitatet...
Åfyfaen det smaker drit!
kent HD, sykeste.
shit was so cash
Anda22's Avatar
Det er vel rød 20pk som er sterkest, 1 mg nikotin
Sitat av googlyeyes Vis innlegg
kent HD, sykeste.
Vis hele sitatet...
Tjæreinnholdet i Prince ligger på 20 mg og nikotininnholdet til 1,7 mg per sigarett Ifølge Wikipedia (??)
Kent HD derimot har 8 mg Tjære og 0,7mg nikotin per sigarett.

Tviler nokk sterkt på at Kent HD er den sykeste. Tror faktisk ikke du finner noe sterkere ferdigrøyk en "Prince Rich Taste"
Sist endret av Juicekongen; 30. juli 2012 kl. 02:39.
*insert tittel her*
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
tjæreinnholdet i Prince er 20 mg og nikotininnholdet til 1,7 mg per sigarett.
Kent HD derimot har 8 mg Tjære og 0,7mg nikotin per sigarett.

Tviler nokk sterkt på at Kent HD er den sykeste. Tror faktisk ikke du finner noe sterkere ferdigrøyk en "Prince Rich Taste"
Vis hele sitatet...
Tror nok det var noe sarkasme i den posten.
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Tror nok det var noe sarkasme i den posten.
Vis hele sitatet...
Nei serriøst, det står på Wikipedia.

Sitat av WikiPedia
" I 1987 var tjæreinnholdet i Prince redusert til 20 mg og nikotininnholdet til 1,7 mg per sigarett."
Vis hele sitatet...
Har aldri røykt prince før så jeg har ikke peiling på om det faktisk er utdatert eller ikke. (Noe som det sannsynligvis er når jeg tenker meg om)
Sist endret av Juicekongen; 30. juli 2012 kl. 02:43.
*insert tittel her*
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Nei serriøst, det står på Wikipedia.



Har aldri røykt prince før så jeg har ikke peiling på om det faktisk er utdatert eller ikke. (Noe som det sannsynligvis er når jeg tenker meg om)
Vis hele sitatet...
Mente det med at Kent HD var syk.
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Mente det med at Kent HD var syk.
Vis hele sitatet...
Åja Uansett, back on topic. Gjorde noen kjappe søk, og jeg kom frem til at det finnes en ferdigrøyk som heter "Gullsnitt" som visst skal være det sterkeste som finnes i Norge av ferdigrøyk. Men jeg klarer ikke å finne noe som helst kilder på nøyaktig hvor mye nikotin det er. Men jeg ser du får kjøpt det på noen nettbutikker. Noen som har peil?
*insert tittel her*
Slutt å røyk, begynn å snus! Der er det mye nikotin å hente.... Hasjnarkotikasprøyter er det beste.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Åja Uansett, back on topic. Gjorde noen kjappe søk, og jeg kom frem til at det finnes en ferdigrøyk som heter "Gullsnitt" som visst skal være det sterkeste som finnes i Norge av ferdigrøyk. Men jeg klarer ikke å finne noe som helst kilder på nøyaktig hvor mye nikotin det er. Men jeg ser du får kjøpt det på noen nettbutikker. Noen som har peil?
Vis hele sitatet...
Har ikke hørt om det nei.
Men visst dere kikker i butikker vil dere finne mange merker og typer dere gjerne ikke har hørt noe om, som er veldig bra.
Spesielt baddler (rulletobakk).