Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 3949
*insert tittel her*
Heisann freaks!

Hva tror dere om fake beats?
Er de like gode som "the real deal"?

Evnt. hvor kan jeg få tak i fake beats, som er billige.
Såklart er det ikke like gode som the real deal. Fås på dealextreme.com, de er brukbare, grei lyd.
dealextreme.com eller ebay da
Om du finner noen som er i litt høy prisklasse er det godt mulig de er oppimot like gode, men hvor sannsynlig det er vet jeg ikke.
Har selv fake beats for 2 dollar, men hvor bra de er i forhold til real deal vet jeg heller ikke.
Fungerer helt greit og er bedre enn de man får fra Apple som er bedritne.
Sist endret av Knäppgök; 9. mai 2012 kl. 22:20.
Nei.


For mer utfyllende svar: Nei det er de ikke. Det sier seg selv. Nå er ikke jeg Beats-frelst og bruker ikke unødvendig mye penger på headset, men jeg har lekt en del med Beats Studio og mener at de er tilnærmet perfekte. Dersom du kun er ute etter å se bra/tøff/kul/rik ut, så kan du vel sikkert få tak i fake Beats på jallasider/jallabutikker.
*insert tittel her*
Trådstarter
Mtp Rviews jeg har sett, så er det noen som er like gode... Men har kikket litt på DX men der er det bare beats med rundinger, og ikke selve B'en

Må også legge til at jeg har Beats studio(ekte), men jeg vil gjerne ha DeTox, men har ikke 5k å bruke på headsett..
Sist endret av kodi4k; 9. mai 2012 kl. 22:23.
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Mtp Rviews jeg har sett, så er det noen som er like gode... Men har kikket litt på DX men der er det bare beats med rundinger, og ikke selve B'en
Vis hele sitatet...
Det er bare for at det ikke skal se ut som om de selger piratkopier. Det er B'er på de du får i postkassa.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Atter en gang er det noen som tror at noe som koster 20kroner er like godt som noe til 1000,-.
*insert tittel her*
Trådstarter
Ok, så det er "safe" å kjøpe?

Sitat av uaexed Vis innlegg
Atter en gang er det noen som tror at noe som koster 20kroner er like godt som noe til 1000,-.
Vis hele sitatet...
Var ikke det jeg sa.... Det er noe tilnærmet likt som jeg er ute etter.
Skikkelige komponenter til audioutstyr koster penger og selvsagt er det billig dritt som sitter i de falske. Om de skulle ha skikkelige komponenter i seg og lyden er bra, er det bare flaks. Men uansett har du ingen garantier for at de ikke er laget av utnyttede barn uten beskyttelsesutstyr for ingenting.

Har du lyst på Dre Beats, kjøp de ekte. Alt annet er tull.
Sist endret av apocalypse; 9. mai 2012 kl. 22:25.
Lyden er helt GRUSOM hvis du skal sammenligne med noen skikkelige Beats.
Med tanke på ordentlige Beats er vonde og ha på seg, har dårlig lyd osv... Så vil jeg nok si at de er det samme.
*insert tittel her*
Trådstarter
Har ordentlige beats studio, de er veldig gode å bruke, det er også god lyd. Men vil ha noe tilnærmet likt. Om dere skjønner? Har hørt at DHgate selger bra kopier, men jeg kan ikke finne dem.
Sitat av Pisspreik Vis innlegg
Med tanke på ordentlige Beats er vonde og ha på seg, har dårlig lyd osv... Så vil jeg nok si at de er det samme.
Vis hele sitatet...
du lever opp til navnet! prater bare pisspreik!
Beats'a er faktisk behagelig å ha på seg og for all del, jævlig go lyd!
DHgate sine er vell streng tatt ganske dyre da. 450kr med frakt. Men de kan forsatt ikke måle seg med ekte vare.
Sitat av MarkusPe Vis innlegg
du lever opp til navnet! prater bare pisspreik!
Beats'a er faktisk behagelig å ha på seg og for all del, jævlig go lyd!
Vis hele sitatet...
Da tror jeg ikke du har prøvd noen andre hodetelefoner før, fordi Beats er vel noe av det mest overprisa og oppskrytt-dritten jeg noensinne har lagt øya mine og hatt på hue mitt.

Sorry as..
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Pisspreik Vis innlegg
Med tanke på ordentlige Beats er vonde og ha på seg, har dårlig lyd osv... Så vil jeg nok si at de er det samme.
Vis hele sitatet...
Dette er pisspreik.

Det som er negativt med Beats er at de er veldig store, som er ganske upraktisk. Så er de ganske skjøre. Og jævlig dyre, tbh ikke verdt pengene, men det er et satans bra headset. Har aldri prøvd et headset som kan måle seg med Beatsene mine.
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Har ordentlige beats studio, de er veldig gode å bruke, det er også god lyd.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde også originale Beats Studio, helt til jeg ga de bort til kompis, og synes de var helt ræva. Dårlig lyd, alt for dominerende og ganske slarkete bass, og vonde å ha på over lengre tid. Skaffet meg deretter Audio Technica ATH-M50 til litt over tusenlappen, og disse slår Beats langt ned i støvlene på alle punkter. Eneste negative med ATH-M50 er at det føles som om kabelen alltid er litt i veien. En ting er sikkert, dog, Beats er den mest overprisa dritten jeg noensinne har vært borte i. Beats har for øvrig helt elendig lydisolasjon.
Sist endret av Moreagain; 9. mai 2012 kl. 22:35.
*insert tittel her*
Trådstarter
Kan ikke finne DeTox versonen på DX... Kan noen hjelpe meg? 8-D
Tenker du på om falske beats er like dårlige som ekte? Nei vet du meg hva, dette blir på lik linje som å handle en bukse full av hull i til 4000 kr.

En hver person som har holdt på mye med musikk og holder til i studio vet at beats er ekstremt overpriset i forhold til hvilke kvaliteter man får på headset nå i dag til samme prisen eller lavere. For ikke å snakke om den ekstremt dårlige lyden beats gir fra seg. Føler ikke jeg fikk fram halvparten av detaljene og lydbildet jeg prøvde å høre på disse gjennom. Har hørt bedre lyd i et headset fra skullcandy til 150 kr.
Sist endret av tgod; 9. mai 2012 kl. 22:42.
Beats har helt ok lyd, langt ifra dårlig. Men til den prisen der får du headset med langt bedre lyd, så er ikke verdt det. Pluss du ser helt teit ut om du går rundt i gatene med det. Du må ha ganske mye "swag" om du skal pulle det off.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Jeg kjøpte for noen uker siden fake beats (Beats Studio vel og merke), og må si lyden er overkommelig etter hva jeg betalte - rundt 10$. Så det er nødvendigvis ikke dårlig, men er nok ganske sikker på at den ekte har noe bedre lyd, herav bedre bass.
*insert tittel her*
Trådstarter
Kunne du hjolpet meg med en link til DeTox på DX?
Beats har utrolig bra lyd, har ikke prøvd noe som kan sammenlignes. Det enste negative som jeg har opplevd er at jeg mister noen festeskruer. Det har ikke så mye å si for lyd og headsett, men litt irriterende
Sitat av mabuse93 Vis innlegg
Beats har utrolig bra lyd, har ikke prøvd noe som kan sammenlignes. Det enste negative som jeg har opplevd er at jeg mister noen festeskruer. Det har ikke så mye å si for lyd og headsett, men litt irriterende
Vis hele sitatet...
Kan du utdype hvorfor du synes det? Helst noe annet enn "syk bass" og "sykt høy lyd"
*insert tittel her*
Trådstarter
Igjen, kan noen linke meg til gode relativt billige DeTox beats?
Sitat av tgod Vis innlegg
Kan du utdype hvorfor du synes det? Helst noe annet enn "syk bass" og "sykt høy lyd"
Vis hele sitatet...
Bare det at de har flere frekvenser enn andre headsett sier bare sitt. Det er også bra balansert mellom diskant og bass. (hvis du ikke fucker opp med eq osv) Hvis du virkelig setter pris på god musikk og lyd, så merker du stor forskjell fra koss og beats. Det vil være trist hvis du ikke ;(
Sist endret av mabuse93; 9. mai 2012 kl. 23:22.
Har ekte beats studio, flaut å bruke dem pga. lydisolasjonen. Lyden er helt grei...
Jeg har sett mange som bruker beats, men de er "rappere" eller "gangstere". Jeg vil helst ikke bli assosiert med "rappere" og "gangstere".
Sitat av Haxon Vis innlegg
Jeg har sett mange som bruker beats, men de er "rappere" eller "gangstere". Jeg vil helst ikke bli assosiert med "rappere" og "gangstere".
Vis hele sitatet...
Da er vel jeg et unntak, lol
Sist endret av Spirituell; 9. mai 2012 kl. 23:38.
*insert tittel her*
Trådstarter
Noen som har noe erfaring med c2coffer.com?

Sitat av Spirituell Vis innlegg
Da er vel jeg et unntak, lol
Vis hele sitatet...
Du er ikke alene.
Sitat av mabuse93 Vis innlegg
Bare det at de har flere frekvenser enn andre headsett sier bare sitt. Det er også bra balansert mellom diskant og bass. (hvis du ikke fucker opp med eq osv) Hvis du virkelig setter pris på god musikk og lyd, så merker du stor forskjell fra koss og beats. Det vil være trist hvis du ikke ;(
Vis hele sitatet...
Haha, da skjønner jeg. Du sammenligner jo med Koss.
/ignore
Sitat av tgod Vis innlegg
Haha, da skjønner jeg. Du sammenligner jo med Koss.
/ignore
Vis hele sitatet...
ok.......hvis jeg sier bose. Blir det bedre da?
*insert tittel her*
Trådstarter
Sitat av mabuse93 Vis innlegg
ok.......hvis jeg sier bose. Blir det bedre da?
Vis hele sitatet...
Yes, yes it does.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av mabuse93 Vis innlegg
ok.......hvis jeg sier bose. Blir det bedre da?
Vis hele sitatet...
Bedre, men det hadde da vært greit å sammenligne noe i samme prisklasse hvertfall da? De fleste headsets til 5 000 burde slå Koss og Bose
Jeg bruker Steelseries White Version Siberia V.2 Gamer Edition, de er faktisk veldig bra og fine i bassen. Om jeg bare ikke hadde kjørt over de med rullestolen min.
Sitat av mabuse93 Vis innlegg
ok.......hvis jeg sier bose. Blir det bedre da?
Vis hele sitatet...
Selv eier jeg et Beyerdynamic DT770 Pro å har aldri funnet noe som kan måle seg. Skal man høre på Jaa9 & OnklP kommer det egentlig på det samme hva man bruker, men når det kommer til store symfoniorkester eller kammerkor har beats ingen verdens ting på en topp100 liste over anbefalte headphones å gjøre en gang.

Hvis det forresten er et par Bose Triport du sammenligner med så vet jeg ikke helt hva jeg skal si til at du forsvarer beats egentlig, da er jeg tom for ord rett og slett. Blir som å sammenligne.... nei, tom for ord.
Sist endret av tgod; 10. mai 2012 kl. 00:16.
Skjønner ikke helt hva du vil frem til? At beats suger? Er uenig med deg der.
Sist endret av mabuse93; 10. mai 2012 kl. 00:43.
Ja, det er det han vil frem til, og det er også sannheten.
Sitat av Moreagain Vis innlegg
Ja, det er det han vil frem til, og det er også sannheten.
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Det er helt feil å si at de suger. Helt enig at de koster alt for mye, men de suger ikke.
Se innlegget mitt på forrige side. Jeg har eid de selv, ga de bort fordi de sugde hestepikkballekuk. Det er ikke helt feil å si at de suger, det er helt korrekt. Jo, de suger.
Sist endret av Moreagain; 10. mai 2012 kl. 00:52.
*insert tittel her*
Trådstarter
Si de suger er vel litt å overdrive vel?
Nei.


                                                                                       
De suger, TIL PRISEN, er vel det han prøver å få fram..
*insert tittel her*
Trådstarter
De er overpriset ut av hælvette, ja, men at de er dålige går jeg ikke med på.

EDIT: men noe jeg ikke forstår er at folk sier de suger, så har de ingen argumenter til hvorfor de suger. 12åringer som ikke har råd, men gjerne vil ha de. Vi hadde en sånn en på skolen min.... Han ville først ha de, men så fikk han de ikke, så sa han de sugde.
Sist endret av kodi4k; 10. mai 2012 kl. 01:01.
Det er langt fra noe god lyd i dem i hvertfall .. Jeg har prøvd flere par , inkludert "topp modellen(?)" Detox , det låter ræv enkelt og greit , setupet det ble prøvd fra var en DJM800 mikser koblet til en laptop via et Rane SL lydkort og lydfilne var mp3 320 , prøvde så etterpå Sennheiserene jeg bruker til DJING, Sennheiser HD-25-1-II og det var en verden av forskjell ..
*insert tittel her*
Trådstarter
Sitat av Munchies Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Har du bestillt fra siden? Var da fryktelig billig, da de koster 3.5k i butikken.

Sitat av Munchies Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den siden ser litt "usikker" ut... Men skal ta et shot in the dark... Det er bare 1.2k det er snakk om.
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Har du bestillt fra siden? Var da fryktelig billig, da de koster 3.5k i butikken.



Den siden ser litt "usikker" ut... Men skal ta et shot in the dark... Det er bare 1.2k det er snakk om.
Vis hele sitatet...
Jepp bestilt og mottatt. Ingen problemer og god lyd.
Sitat av kodi4k Vis innlegg
De er overpriset ut av hælvette, ja, men at de er dålige går jeg ikke med på.

EDIT: men noe jeg ikke forstår er at folk sier de suger, så har de ingen argumenter til hvorfor de suger. 12åringer som ikke har råd, men gjerne vil ha de. Vi hadde en sånn en på skolen min.... Han ville først ha de, men så fikk han de ikke, så sa han de sugde.
Vis hele sitatet...
Ja der tok du meg altså.