Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2548
dato: (natt til-) 4. september. 2009
stoff: 2cb
tur gåere: meg og "kåre"

eg må nesten starte med at på torsdag(3.sep), våknet eg cirka kl.06.00. dagen gikk, røykte ein feit og vandret stille rundt på torvallmenningen, i min egen verden...

i 22-tida, stikker eg ut på byn for å, i utgangspunktet, ta ett par pils..klokken hadde blitt cirka tre, og eg hadde hatt cirka 5-6(-7) pils, så fant eg og kåre ut at vi skulle gå på tur med 2cb. han hadde ikkje tatt det før.

vi spiste ein hver, rullet ein feit, røykte 'an, og da var det gått ca. 35min siden vi hadde spist 15mg hver. eg kjente at "no kommer da..." så da dro vi ein halv til hver. vi satte oss godt tilbake i, kanskje, ein av dei beste sofaene i verden, og for min del begynte alt å bølge i ett behagelig tempo. eg var veldig fokusert på ett bilde på veggen, som til vanlig er det kjedeligste bilde i byn, men ikkje no. mønstre som bare kan sees, ikkje forklares dukker opp. fargene skifter. fort. mange farger. farger som ikkje eksisterer ellers sier bare "heihei, sånn ser vi ut!". turen var så absolutt begynt, og dette kommer til å bli bra.

etter ein time(cirka), finner vi ut at vi vil på 7/11. når vi kom ned, visste vi ikkje koffor vi var der, og etter litt frem å tilbake, kommer vi fram til at vi bør gå tilbake. men vi gjekk feil vei. endte opp på den neste 7/11, og der ville vi ha sjokolade. men egentlig ikkje, for den han hadde forsvant ganske fort, uten at eg veit kor eller når. den eg hadde, dukket plutselig opp i lomma mi når vi var tilbake der vi burde holdt oss heile tida. den var det jævligste eg har hatt i kjeften på ganske lenge, og den var ett slit å få ned(eg snakker her om éin bit fra ein krokanrull..).

vi begynte å vandre opp å ned trappen. eg måtte legge meg ned å føle med heile meg, at det faktisk var ett gulv vi gikk på, og ikkje at eg trødde på små, først stjerner som skinte veldig fint, så masse hvite marker. de var creepy.

da kåre trodde turen var påvei til å bli ferdig, begynte han å stille veldig mange spørsmål. han snakker bare engelsk, og eg svarer ikkje med ord, men med tanker. å han reagerer og stiller oppfølgingsspørsmål.

etter hvert, så begynte han virkelig å ture. mens vi fortsatt var inne, såg han på meg som gud, og søkte virkelig etter svar på dype spørsmål, og var veldig fornøyd med svara.

klokken var blitt rundt 06.30, og det gikk opp for oss at det var fredag. og at folk skulle på jobb. vi var ganske midt i sentrum, på en plass vi egentlig ikkje burde vert på, så da blei det bad.. veldig bad faktisk. no såg han meg som satan, og at eg prøvde å friste han til å kommer over på "the dark side", med at han skulle få se morra si igjen og at han skulle få penger etc.. han måtte vekk fra meg. men eg kunne ikkje la han vandre aleine. ute blandt masse folk og biler. ting som mobil, penger og nøkler trengte han ikkje lengre, så da kasta han.. han trodde fortsatt at eg var satan, så når eg kom for nær han, gikk han veldig fort lengre vekk fra meg.

eg såg frustrasjonen og frykten lyse av han, så eg slapp han cirka 30-40meter foran meg. eg satte med ned på en benk, på torvallmenningen igjen, og no hadde eg vert våken i rundt 25timer, hadde selvfølgelig glemt å drikke noe under turen, så eg var sliten. men han begynte å gå fort igjen. "helvette, eg kan ikkje sleppa han ut av syne". vi kom opp til den laaaange trappa med den store kirka på toppen. han satte seg ned på toppen, eg på midten. tente meg ein sigg, og funderte litt på kor fine mønster heile bergen var lagt av. snudde meg opp mot han, men han var borte. eg hadde mista han. "faenfaenfaenfaenfaenfaen",sa eg til meg sjøl opp igjen og opp igjen når eg endelig kom meg til toppen. for der var det stort. masse større enn eg husket, og fargene og mønstrene kom fram igjen. alle såg på meg der eg satt på benken. dehydrert som faen, kald, og heilt ifra meg for eg visste ikkje kor eg skulle begynne å leite engang. "høgre!" ropte det inne i hodet mitt, så eg gikk til høgre. "fukk, han e jo ikkje her! å da så jævlig mange plasser han kunne ha gått". eg måtte ha hjelp av noen, men visste ikkje heilt hvem i bergen eg kunne ta kontakt med. eg var heller ikkje heilt sikker på kor eg budde, så eg begynte å vandre der eg følte han kanskje kunne ha gått. eg bomma veldig, men fant studentkafeen på univeristetet eller noe sånt. der var det varme, og der var det strøm. igjen,alle såg på meg, og hørte alt eg tenkte. etter 45min med grubling på kor kåre var, og koss det gikk med han, fant eg ut at eg ville ha meg ein kaffi og noe baguett lignende greier. eg trur kaffien var god, men "baguetten" var verre enn krokanen som blei nevnt tidligere (grønn greier inni den,å smakte tragisk..)

etter å ha snakket med ein god kompis på telefon, fant eg ut at eg måtte begynne å gå retning my place, for eg kom ikkje til å finne han... brukte vel ein god time på turen eg stort sett bruker 10-15min på til vanlig, men eg kom meg heim.

til vanlig er eg ein kar som bekymrer seg masse ovenfor andre, så eg heiv innpå noen stressere, tok meg ett par piper og tilslutt ein god del innsovningsdrops(for eg klarte ikkje uten, var så bekymra at eg var nesten på gråten), og nesten rett etter at dropsa var nede, ringte han meg. han var i livet, men følte seg ikkje bra. "ahhh...., han leve!". så sovna eg.

våkna i 14tida lørdag, og var i overraskende god form. var egentlig ganske fornøyd med turen, sjøl om den blei bad etter ca. halvveis.

2cb er ikkje til å tulle med. men at både eg og kåre kommer til å gjere det igjen, er det ingen tvil om! og eg gleder meg.

da ein lære av ein bad tripp, er faktisk verdt det at det te tide e heilt jævlig, og så fjernt fra virkeligheten, og ting ein ser skikkelig kjipe ut. men da å få hjernen til å gjere det den gjer på 2cb, e heilt fantastisk. good or bad. without bad trips, there can be no good trips. so it must be good to have a bad trip sometimes. syntes eg.

detta var min første rapport. om du syntes den suger, så bryr eg meg fint lite om det. hvis du syntes den var intressant eller bra, så e da strålande, og då kommer eg til å fortsette å skrive rapporter.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
en erfaring jeg har gjort på disse fenetylaminene, er at vann og mat er særdeles lite fristende.
vann eller annen drikke føles som om noen kveler deg eller drukner deg, og mat smaker forferdelig.

det eneste jeg har spist som smakte helt fantastisk, var lovehearts, så kjøp noen ruller med det neste gang, tror ikke dere vil angre.
Druer funker også ganske bra. ^^
Fin tripprapport, kanskje jeg kommer snart med min egen erfaring med 2 C-B. Ellers har jeg ikke hatt noen problemer med å spise på 2 C-B, jeg har spist som bare det på hver eneste tripp.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fin rapport, hvis du vi ser bort ifra skrivefeilene btw, det heter Torgallmeningen.