Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 570
For en stund siden spurte jeg om tips til gode spill - og fikk svar. Nå har jeg lastet ned FarCry 1 DVD-isoen til Deviance, og alt er gått bra med installasjonen.

Spillet er installert, og jeg har erstattet den originale EXE-fila med Deviance NoCD-cracken.

Problemet er imidlertid at spillet ikke starter! Jeg bare dobbeltklikker ikonet, maskinen arbeider noen sekunder - og så skjer ingenting.

Noen som har noen ide om hva som er galt?

Jeg sitter akkurat nå på en bærbar 2,6 ghz HP, 512 RAM, 64meg ATI Radeon 7000-serie.

Glad for svar
kan hende cracken er udugelig. Det hender av og til. Prøv med noen andre cracker fra www.megagames.com eller www.gamecopyworld.com
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Har aldri opplevd at cracken var bad... Er ikke det noe Deviance kvalitetssjekker før de sender ut shiten?

Jezus, her laster jeg ned svære spill og bruker båndbredde og tid på det! Da forventer jeg 1. class illegal warez ass!

Men ja, takk for tipset. Har lastet ned fixer fra begge steder nå. Anbefaler forresten ikke megagames.com. Er jo overkill på Gator-software der inne... Blir spurt om å laste ned det forbanna programmet deres hele tiden. Hater Gator - sannsynligvis over alt på jord.