Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 820
jeg har netopp lastet ned doom 3. men jeg vet ikke hvordan jeg skal extracte det. det det er tre bin filer jeg bruker winiso. første gang jeg prøvde lagde jeg en mappe som het doom la inn tre mapper der cd1, cd2, cd3. jeg extracted cd1bin filen på cd1 c2bin filen på cd2 og cd3bin filen på cd3. jeg started instalasjonen men etter installasjonen virket ikke spillet. noen som vet hvordan jeg skal legge det opp?

sry for dårlig forklaring
SMS-språk kan du ta en annen plass.

Bruk daemon-tools, les manualen på hjemmesiden deres:
http://www.daemon-tools.cc
Kan du ikke brenne iso'ene ut på tre CD'er og installere det som det skal installeres?

Eller du kan bruke Daemon Tools (Virtuel CD spiller) og "installere" det derfra.

Begge funker. Har prøvet selv.
Trådstarter
14 0
ingen av delene gå på deamon tools kommer det bare en feilmelding under instalasjonen når jeg brenner det spør cden om og sette inn cd2 eg gjør det men setupen merker ikke det
Du må legge inn cracken som ligger på cd1.
Opprinnelig postet av K1FFE3
ingen av delene gå på deamon tools kommer det bare en feilmelding under instalasjonen når jeg brenner det spør cden om og sette inn cd2 eg gjør det men setupen merker ikke det
Vis hele sitatet...
Når du får beskjed om CD2 så må du mounte imaget i CD2-mappa i samme CDrom som du hadde CD1 i - så trykker du ok !
Trådstarter
14 0
Opprinnelig postet av Croyfer
Når du får beskjed om CD2 så må du mounte imaget i CD2-mappa i samme CDrom som du hadde CD1 i - så trykker du ok !
Vis hele sitatet...
jeg kan bare mounte virtual cd-rom
jeg mountet de tre imagene i hver sin virtuelle dvd rom, da installerte den alt på en gang, så når spillet var installert la jeg inn cracken og unmountet imagefilene.
Les manualen da....
Du kan ha mer enn en virtuell cd/dvd-rom...
du kan ha opptil 4 virtuelle cd/dvd-rom, med D-Tools. Trenger man mer så har vi Alcohol 120%.