Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1446
Hei, jeg ødela laderen min til den bærbare pcen min (hp pav dv6005). Den tuten du putter inn i pcen knakk. Har fikset den med teip og den funker fint. Men er redd for at ledningene skal komme i kontakt med hverandre... Har koblet pcen opp mot en lcd tv, er det så at hvis disse hadde kommet i kontakt med hverandre mens de var i pcen så hadde både pcen og tven kortsluttet?
Sist endret av vidarlo; 23. januar 2007 kl. 22:11. Grunn: Ekstremt dårlig emnetittel.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Nei. Laderen hadde kortslutta, og du hadde muligens kortslutta batteriet, sjølv om eg er rimelig sikker på at det er div. beskyttelseskretser i/utenfor batteriet som skal hindre slikt. Så antakeleg er det mest dramatiske som skjer at laderen slutter å funke, eventuelt blir ekstremt varm og ryker litt. I verste fall kan batteriet i pcen smelle.

Men tven vil garantert ikkje bli påvirka av det.
Nei, tror nok ikke at tv-en hadde tatt kvelden.
Men lag en ordentlig tittel på posten din da!
magziii's Avatar
Trådstarter
beklager dårlig tittel, takk for svar de har vært i kontakt og da ble det litt røyk hehe;P men laderen funker fortsatt. Takk for svar gutter har lagd en tråd innpå windows (vet ikke om det er riktig sted og ha den¨på) men om dere har lyst kan dere ta en titt på den og hehe
Sist endret av magziii; 23. januar 2007 kl. 22:31.
Men hvis du er mekymret kjøp ny lader!
magziii's Avatar
Trådstarter
Sitat av torsken
Men hvis du er mekymret kjøp ny lader!
Vis hele sitatet...
Skal det men jeg må vente noen dager.. bor i skauen:P
Sitat av magziii
Skal det men jeg må vente noen dager.. bor i skauen:P
Vis hele sitatet...
Kjøp heller en ny plugg og lodd på før bruddet. Betraktelig billigere enn å kjøpe helt ny lader. Elfa har et utvalg her , så se om du finner en som passer.