Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 848
For alle oss Doom fans som må kjøre på low quality fordi vi ikke har de rette Pc delene: Gå på Options og velg bort "Show weapon Model"

Dette fungerte nydli for meg, jeg fikk da mye bedre spill opplevelse uten lagging

Prøv dette folkens, det gjør mye forsjell.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Bedre... FPS?
Vet du hva FPS er?

FPS er låst til 60 i D3, uansett hva annet du måtte innbille deg
Opprinnelig postet av nso
Bedre... FPS?
Vet du hva FPS er?

FPS er låst til 60 i D3, uansett hva annet du måtte innbille deg
Vis hele sitatet...

Hmm.. Jeg har ikke 60 FPS i D3, jeg ligger på rundt 25 - 30 nå.

Før jeg endra instillingene, lå jeg på 18 - 20.

Selv om FPS er låst til 60, så er det ikke sikkert Pc`n din klarer og dra ut de 60. hva nå enn du måtte innbille deg.
HÆÆÆÆÆÆÆ! Jeg har FAKTISK screenshot av at jeg har 69 fps.. Men nok om det.

Ok la oss putte det sån..Med synelig våpen har man 30 fps...å ikke med våpen har man F.EKS! 40 fps..Skjønner du nå?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Q16: Doom 3 runs at 60 fps all the time and with all qualitysettings...and yeah vertical sync is off, anyone have the same problem?
A16: Doom 3 i capped @60FPS. Carmack quote: "The game tic simulation, including player movement, runs at 60hz, so if it rendered any faster, it would just be rendering identical frames. A fixed tic rate removes issues like Quake 3 had, where some jumps could only be made at certain framerates. In Doom, the same player inputs will produce the same motions, no matter what the framerate is."
Vis hele sitatet...
nso - Vil ikke den låsen gå vekk ved at du tar av vertical sync. og setter opp max fps i d3? Da noen vertikale texturer blir ødelagte av det.
Man kan fint få høyere fps ved å slå av VSYNC, eller at man har en skjerm med høyrere VSYNC. Men det har da lite for seg at maskinen leverer 120 fps, når skjermen din ikke klare og vise de fortere enn 75.

Skal forøvrig ha et råskinn for å realisere dette.
Opprinnelig postet av nso
Vis hele sitatet...
Ja? og det har hva med saken og gjøre? D3 lagget mindre på min Pc ( litt eldre modell) etter at jeg fjerna synlige våpen. nok om det.

Dette er bare en hjelp til andre som hadde det samme problemet mitt.
Ikke bedre FPS, men mer FPS
Opprinnelig postet av Lynzh
Ikke bedre FPS, men mer FPS
Vis hele sitatet...
Ja, ok. den gir jeg meg på :P Mer FPS da :P Det får værra greit