Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1431
Halla!

Noen andre som har problem med å logge seg inn på lanekassen.no?

Får opp denne erroren etter at jeg har skrevet inn PIN-koden:
http://bildr.no/view/688470

Har prøvd på to forskjellige PC-er, men bare min bruker.

Takk for raske svar
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av skogland Vis innlegg
Halla!

Noen andre som har problem med å logge seg inn på lanekassen.no?

Får opp denne erroren etter at jeg har skrevet inn PIN-koden:
http://bildr.no/view/688470

Har prøvd på to forskjellige PC-er, men bare min bruker.

Takk for raske svar
Vis hele sitatet...
det er en serverfeil, så det vil ikke fungere å bytte maskin.

må nok bare vente til de har fått fikset problemet.
Samme problemet her. Kom etterhvert til en annen feilmelding tho..

En feil har oppstått.

Du er innlogget, men vi klarer ikke å sende deg til tjenesten.
Vennligst avslutt nettleseren og prøv på nytt.
Vis hele sitatet...
Prøvd en annen nettleser? Ville prøvd det.
Tips: Om det er snakk om stipend til vgs kan dette også gjøres via et skjema på vigo.no
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Funker ikke her heller, får nok vente litt, sikkert mange "kidz" som sjekker ut stipend/lån
Sist endret av Fleff; 19. juli 2010 kl. 18:49.
skogland's Avatar
Trådstarter
Sitat av staM Vis innlegg
Tips: Om det er snakk om stipend til vgs kan dette også gjøres via et skjema på vigo.no
Vis hele sitatet...
Jeg har allerede søkt om stipend, ja, men jeg måtte ettersende boadresse (fikk leilighet idag <3).

Har prøvd en annen nettleser og, ja Får prøve igjen imorgen.

Tusen takk for all tilbakemelding
Funker ikke for meg heller. Bruker IE 8. Fikser seg vel i løpet av kort tid tenker jeg.
best får dem! ! for næmelig jeg skal søke stipend idag eller imorgen ! akkurat fått hybel osv.. så minid skal ikke få ødlege noe
Låner denne tråden litt.
At, er det noen som vet om jeg kan søke borteboendestipend hvis jeg bor til min far når min mor har alt av omsorg for meg? Jeg har ingenting av adresse eller noe slikt skrevet på adressen til hvor faren min bor.
Jeg synes det virker rart at jeg skal få borteboendestipend, men har hørt av noen folk at det kan hende jeg får det.

Hvis huset til faren min blir solgt til samboeren til pappa, altså at huset står på hennes navn, da har jeg rett på borteboende stipend?
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
Låner denne tråden litt.
At, er det noen som vet om jeg kan søke borteboendestipend hvis jeg bor til min far når min mor har alt av omsorg for meg? Jeg har ingenting av adresse eller noe slikt skrevet på adressen til hvor faren min bor.
Jeg synes det virker rart at jeg skal få borteboendestipend, men har hørt av noen folk at det kan hende jeg får det.

Hvis huset til faren min blir solgt til samboeren til pappa, altså at huset står på hennes navn, da har jeg rett på borteboende stipend?
Vis hele sitatet...
Du er borteboer dersom du bor borte fra foreldrene dine. Som borteboer kan du få ekstra stipend.
Bostipend for elever i videregående opplæring

Har du ungdomsrett og bor borte fra foreldrene dine, kan du få bostipend, dersom du oppfyller ett av disse vilkårene

* skolen ligger mer enn 40 km fra foreldrehjemmet
* du har mer enn tre timer samlet reisetid hver dag
* det er særlige forhold som gjør at du må bo borte under utdanningen

Er du gift eller har barn du forsørger, og du bor hjemme hos foreldrene dine, kan du også få bostipend. Får du stønader som er ment å dekke boutgifter, har du ikke rett til bostipend. Les mer om bostipend for elever i videregående opplæring.

http://lanekassen.no/Hovedmeny/Stipe...lan/Borteboer/
Sist endret av Dimergon; 19. juli 2010 kl. 20:13.