Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 439
Hadde aldri trodd jeg skulle trenge å starte en forumtråd om java...
Men jeg får seriøst ikke til å installere det. Nå har jeg prøvd i både Opera (standard nettleser), IE og Firefox. Er det så mye man får gjort galt...? Jeg går inn på java.com, laster ned og installerer (går ut av nettlesere først), går inn i nettleseren og funker fortsatt ikke. I Opera har jeg selvfølgelig merket av "Tillat Java".

Er det bare meg som synes "moderne" nettlesere suger? Hadde aldri problemer med gamle versjoner av f.eks Opera, i tillegg synes jeg oppsettet var mye ryddigere. Hva skjer med å fjerne alt av knapper så man må kunne alle tastatursnarveier/"smart" bevegelser utenat? Husker jeg måtte google hvordan jeg i det hele tatt brukte bokmerker i den nye Opera. Det synes jeg sier mer om brukervennligheten enn noe annet.

Jaja, end of rant. Håper noen kan hjelpe meg med java!
Husk å innstallere 32bit java selv om du har 64bit windows.
Trådstarter
Takker, var visst det som skulle til!
Jeg har 64-bits Windows men sto ingen steder at Opera var 32 bit... når jeg går inn på Om Opera står det bare System: Windows 7 64-bit (WoW64)