Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3160
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er det å kjøre deca uten testo? Tenker bare å kjøre litn kur. Hva er sjangsene for å bli tatt? Går på rusprøve hos legen for amf og lignende
Katastrofalt dårlig idé, for det første er decanoate et langt ester noe som vil si at det tar lang tid før du når topp-blodverdier, ville aldri kjørt deca under 16 uker. Glem «liten kur».
For det andre slår du av normal testosteron-produksjon når du injiserer deca, da mister du en lang rekke funksjoner testosteronen tilfører kroppen, derfor er du nødt å injisere testosteron i tillegg ellers garanterer du blant annet erektil dysfunksjon, også kjent som «deca dick», og depresjon. Sjansene for å bli tatt er null om du ikke ser svær nok ut til at de mistenker det, noe jeg tviler sterkt på.
Sist endret av frakkn; 12. august 2019 kl. 22:55.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Finnes det testo man ikke injiserer? Bedre å bare ta 250 i uken i 4-6uker da? Tenkte ta en kort kur og bygge opp litt, blir å fortsette å trene etter endt kur og da vil jo muskel memoryen hjelpe meg til å bli litt større selvom jeg mister en del?
R.i.p 23.04.2021
Vis du vil bli stor så må det gjøres omvendt. Først så trener du uten roids frem til du når dit Max potensiale 6/8mnd og da Kan du starte med testo for og vokse enda mer. Veldig bortkastet og starte med roids uten og ha maxet muskel massen din først. Du vil ende opp med hengemuskler og tities vis du ikke trener regelmessig og forresten ang roid tities så trenger du clomid for og forebygge det. Men din kropp dit valg gjør som du føler for.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har trent fast i 9mnd,
Anonym bruker
"Ekstravagant Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
9mnd er ingenting. Er du smart så trener du iallefall reint i 4-6 år før man begynner å fucke med roids.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Driver dere ærlig talt å mener det er greit å starte med anabole steroider etter bare MÅNEDER med trening? Det tar flere år med seriøs styrketrening og streng diet før man når sitt naturlige platå. Selv startet jeg med 250mg testo i uka etter 4 år med seriøs bodybuilding. Neste kuren var 12 uker etter endt forrige kur og besto av 500mg testo ew, 80mg tbol ed, 250mg primabolan. Etter det var psyken min helt forandret og livet snudd opp ned. Ble en aggressiv selvsentrert drittsekk, og havnet i trøbbel med loven minst 5 ganger i løpet av 6 mnd. Ikke alle blir aggressiv og personlighetsforandret av steroider, men vil bare gi en liten advarsel om at det kan gjøre den mest uskyldige om til en avskyelig person. Sliter selv psykisk den dag i dag, og det er 2 år siden jeg sluttet på 250mg testo ew. Sliter ekstremt med selvtilliten selv om jeg har normale testosteronverdier per dags dato.
Tarm: du sier at du når ditt maks potensiale etter 6/8mnd noe som egentlig er ganske tullete å si fordi vi vet at vi kan få 6-12 kilo musklemasse det første året. Så det kan bety at du kan forsatt få en grei del musskelmasse det andre året også. Når det er sagt så kan du forsatt ha det de såkalte ''newbie gains'' på det tredjet året på treningssenteret/treninga vis du har 1. Spist dårlig (underskudd og vis du ikke har passet på makroene. 2. du har ikke følget et treningsprogram du bare går på gymmet og bytter øvelser for hver gang ( for å sjokere musklene) noe som er veldig dumt. 3 du har fått/får for lite restitusjon (mye stress, lite søvn) 4. Du har ikke noe progressiv overbelasting på gymmet som da betyr at du ikke legger mer vekt på stanga, reps, og sett så du kan forsatt få ganske bra/ok resultater selv på det andre året. Når det er sakt vis du vil begynn med noen form for sterioder så ville jeg testet ut styrke nivået. Klarer du 100 kg i benkpress for reps? klarer du 180 kilo i markløft? klarer du 140 kg i knebøy. Når du har nådd dette nivået så har du kommet over nybegynner fasen. Ps: dette ble mest sannsynlig ganske rotete (pga liten tid) men håper det ga mening (-:
R.i.p 23.04.2021
God mulig jeg trente helt feil den tiden jeg var ung og naiv alt skulle skje så kjapt.Gikk og trente vær dag ca 4t pr og slappet bare av på søndager. Etter en 6mnd så stod det bom fast , fortsatte i 2mnd til uten noe form for økning .
Sitat av Tarm Vis innlegg
God mulig jeg trente helt feil den tiden jeg var ung og naiv alt skulle skje så kjapt.Gikk og trente vær dag ca 4t pr og slappet bare av på søndager. Etter en 6mnd så stod det bom fast , fortsatte i 2mnd til uten noe form for økning .
Vis hele sitatet...

Ja du trente feil.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Driver dere ærlig talt å mener det er greit å starte med anabole steroider etter bare MÅNEDER med trening? Det tar flere år med seriøs styrketrening og streng diet før man når sitt naturlige platå. Selv startet jeg med 250mg testo i uka etter 4 år med seriøs bodybuilding. Neste kuren var 12 uker etter endt forrige kur og besto av 500mg testo ew, 80mg tbol ed, 250mg primabolan. Etter det var psyken min helt forandret og livet snudd opp ned. Ble en aggressiv selvsentrert drittsekk, og havnet i trøbbel med loven minst 5 ganger i løpet av 6 mnd. Ikke alle blir aggressiv og personlighetsforandret av steroider, men vil bare gi en liten advarsel om at det kan gjøre den mest uskyldige om til en avskyelig person. Sliter selv psykisk den dag i dag, og det er 2 år siden jeg sluttet på 250mg testo ew. Sliter ekstremt med selvtilliten selv om jeg har normale testosteronverdier per dags dato.
Vis hele sitatet...
At du ble en aggressiv selvsentrert drittsekk tyder på at du ikke kontrollerte østrogen med en AI.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av frakkn Vis innlegg
At du ble en aggressiv selvsentrert drittsekk tyder på at du ikke kontrollerte østrogen med en AI.
Vis hele sitatet...
Der tar du helt feil. Gikk på Arimidex igjennom hele kuren og utførte en ganske bra PCT. Hva får deg til å tro at østrogen er det som utløser den aggressive oppførselen mange får? Dette er jo noe man lett bare kan google, men kan lære deg det at alle androgener har en mulighet for å gi psykiske bivirkninger.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Der tar du helt feil. Gikk på Arimidex igjennom hele kuren og utførte en ganske bra PCT. Hva får deg til å tro at østrogen er det som utløser den aggressive oppførselen mange får? Dette er jo noe man lett bare kan google, men kan lære deg det at alle androgener har en mulighet for å gi psykiske bivirkninger.
Vis hele sitatet...
Tok du blodprøver for å bekrefte at det var arimidex i det hele tatt? En av de billigste selgerne på det største aasforumet i norden har solgt meg bunk arimidex, at du tok det betyr ingenting, spesielt når du får det symptomet som blir mest rapportert av høyt østrogen, ekstrem irritasjon på alt og alle. Google selv du.
Sist endret av frakkn; 13. august 2019 kl. 08:46.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av frakkn Vis innlegg
Tok du blodprøver for å bekrefte at det var arimidex i det hele tatt? En av de billigste selgerne på det største aasforumet i norden har solgt meg bunk arimidex, at du tok det betyr ingenting, spesielt når du får det symptomet som blir mest rapportert av høyt østrogen, ekstrem irritasjon på alt og alle. Google selv du.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig tok jeg blodoprøver før, under, og etter kuren for å sjekke at alt var på stell! Har du faktisk aldri hørt om utrykket "roid rage" ? Fortell meg hvorfor EQ kan gi angst eller depresjon som bivirkning. Har det noe med østrogenet å gjøre, kanskje?
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan også legge til at jeg var ikke irritabel og du svarte heller ikke på spørsmålet mitt, men kom bare hovedsaklig med en påstand.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Selvfølgelig tok jeg blodoprøver før, under, og etter kuren for å sjekke at alt var på stell! Har du faktisk aldri hørt om utrykket "roid rage" ? Fortell meg hvorfor EQ kan gi angst eller depresjon som bivirkning. Har det noe med østrogenet å gjøre, kanskje?
Vis hele sitatet...
Det er vel bare Halotestin og Trenbolon som påvirker psyken i en større grad(Jeg har prøvd endel og mange er enige om at disse to er værstingene). Hvis man får roid rage av 500 mg med testosteron i uka, så er det ikke testosteronen som står for utbruddene.
Sist endret av Superspurv; 13. august 2019 kl. 21:29.