Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1642
Hei

Lurte på om noen som har gjennomført art director utdannelsen kunne dele litt erfaringer med skolen? Hvordan er faget? Jeg har per dags dato ingen kunnskap til tekniske verktøy, men får ofte tilbakemeldinger om gode idèer osv. Jeg har lyst å jobbe med reklame. Jeg vil være en idèskaper samt at jeg vil være med på produksjonen av reklamen.

Jeg lurer også på om Norges Kreative Fagskole (NKF) i Trondheim utdanner innen dette? Eller noen andre skoler i Trondheim området?

Håper på hjelp, på forhånd takk.

Med vennlig hilsen


Jeenyus
Hvis du ser på denne tråden er det noen relevante svar, og du ser også at atomet har gjennomført den utdanningen. Han legger sikkert igjen et svar her også.
Er ikke AD mer en tittel? En bekjent har 3 årig journalist fra Universitet i Karlstad + en master, og han jobber som AD i et reklamebyrå i Stockholm. Så du kan vel komme til en slik tittel uten en bestemt utdannelse også.