Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 947
Hei!
Sølte cola på mitt Merc Stealth her en dag og nå er et par av tastene seige og jævlige... Sølte ikke mye, bare et par dråper som rant ned imellom tastene. Noen som har et likedan tastatur og veit om jeg bare kan bruke skrutrekker og åpne tastaturet uten at noe går i stykker?
Eller eventuelt andre måter å få fiksa det på ?
Går det an å bare ta ut Shift-tasten f.eks og rengjøre den for så å sette den tilbake igjen?
Sist endret av Åjassåja; 19. september 2011 kl. 17:02.
På de fleste tastatur kan du ta av knappene og sette dem tilbake. Når du har tatt knappene med cola på tar du en litt fuktig q-tip og vasker der
Bruk papir/klut med vann på til å fjerne det som er under tastene.
Sitat av toxicity Vis innlegg
På de fleste tastatur kan du ta av knappene og sette dem tilbake. Når du har tatt knappene med cola på tar du en litt fuktig q-tip og vasker der
Vis hele sitatet...
Har prøvd å få røska ut tasten i 10 min nå... Går ikke
Sitat av Åjassåja Vis innlegg
Har prøvd å få røska ut tasten i 10 min nå... Går ikke
Vis hele sitatet...
Vipp av med en flat skrutrekker
[quote=olaPola;2261692]Vipp av med en flat skrutrekker[/QUOTE

Det ordna seg, fikk omsider noe vann nedi som løste opp litt
En blanding av varmt vann og sprit burde jo løse opp det meste, så bare la det tørke?
putt det i oppvaskmaskinen, uten såpe.. la tørke i noen dager.. vipsknipstips.
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
putt det i oppvaskmaskinen, uten såpe.. la tørke i noen dager.. vipsknipstips.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset, skal prøve det nå
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
putt det i oppvaskmaskinen, uten såpe.. la tørke i noen dager.. vipsknipstips.
Vis hele sitatet...
skulle akkurat til å si det. eller dusj tastaturet og gå skikkelig over med en hårføner
Skru opp maskinen, rens komponenter med isopropanol fra random malingsforretning/jernhandel under navnet "blå rens" til en hundrings.

La det tørke en stund, reboot.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Skru opp maskinen, rens komponenter med isopropanol fra random malingsforretning/jernhandel under navnet "blå rens" til en hundrings.

La det tørke en stund, reboot.
Vis hele sitatet...
Reboot'e tastaturet mener du ?
Sitat av fetter Vis innlegg
En blanding av varmt vann og sprit burde jo løse opp det meste, så bare la det tørke?
Vis hele sitatet...
Dere må jo ikke finne dere i og ta i vann ^^ da kan dere jo ikke ta fyr på d!!! legg d i sprit og ta fyr på d!!!!!