Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5424
Altså,hva slags pille er den som kalles for russer? Så navnet på et forum om steroider. Men de snakket om endel andre piller som beroligende ect også. Så skjønte ikke hva slags pille det er. Bare lurer....
Vanligvis dianabol
russere er slang for steroider ja. Små små røde/rosa piller som oftest. Kokt sammen i en lab i polen eller russland. Oftest polen.
Trådstarter
9 1
Ok tusen takk for svar da vet jeg det hehe
*Som oftest kokt ihop i Norge
Russere er slang for dianabol også kalt for d-bol, det er vanligst i pille form 5mg og 10mg alt over det er mest sannsynlig undergrunds varer men fins i flytende form også
▼ ... over en uke senere ... ▼
ja et av de sterkere steroidene....hvor man får mye vann i kroppen
Sist endret av alanapoli; 10. april 2013 kl. 20:32.
Ja en kompis gikk på dette i 2 i mnd så holdt han på med en snekkerjobb som han som regel sto på tærne sine .. Det som skjedde var at han fikk en fot full av vann . Ikke fint syn.
Sitat av jayforall10 Vis innlegg
Ja en kompis gikk på dette i 2 i mnd så holdt han på med en snekkerjobb som han som regel sto på tærne sine .. Det som skjedde var at han fikk en fot full av vann . Ikke fint syn.
Vis hele sitatet...
tror jeg må kalle dette bullshit inntil du motbeviser det.

Russere er et kjent kallenavn på et oralt dopingmiddel med navn Dianabol.
Mer om det her:

http://steroider.net/dianabol-metand...n-metandienon/
Hvorfor i allverden skulle jeg sagt det da? Haha Dianabol ja. Det sier seg jo selv at bruker du kun en spessiel muskel veldig veldig mye over tid så tilføres jo vannet hovedsaklig til denne muskelen.
Så bruker du diana er det lurt å bruke hele kroppen ikke bare en muskel
Sitat av jayforall10 Vis innlegg
Hvorfor i allverden skulle jeg sagt det da? Haha Dianabol ja. Det sier seg jo selv at bruker du kun en spessiel muskel veldig veldig mye over tid så tilføres jo vannet hovedsaklig til denne muskelen.
Så bruker du diana er det lurt å bruke hele kroppen ikke bare en muskel
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke du lyver, men du har nok misforstått litt.
Vannet fordeler seg ikke proporsjonalt med arbeidet en muskel utfører under en kur.

Når man går på på steroider, i dette tilfellet det høyandrogene stoffet "dianabol", vil blodvolumet øke pga. endret væskebalanse og økt produksjon av røde blodceller (i noen tilfeller gjelder dette også hvite blodceller) og økt blodtilførsel som følge av forhøyet blodtrykk.
Denne kombinasjonen påvirker musklene som trenes slik at man utvikler såkalt steroid-pump.

På dianabol kan denne "pumpen" bli såpass heftig at man nesten blir redd for å bli stukket av en veps under trening slik at man plutselig bare vrenges som en blodig og trevlete variant av micropopcorn.