Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1596
Hei.
Jeg har en litt fjern slektning jeg synes utrolig synd på som desverre har havnet så langt utpå man kan før man tar steget til minus. Forsøkt alt jeg kan og prate med han og være der for han og også fortalt min bakgrunn fra alle de årene jeg drev med rus.

Hadde en alvorsprat hvor jeg var sint og fortalte hvor skapet skal stå i forhold til opiater der jeg lovet på tro og ære at om jeg hører det så hjelper det ikke og låse døren. Jeg skal komme meg inn og gi skikkelig juling. Han var vitne til meg og min tid og undergang på morfin og heroinkjøret og alle overdosene hvor det var snakk om få minutter før jeg var ferdig mann osv.. så han sier han har respekt for disse stoffene og han ble skremt av og bevitne meg..

Men uansett. Her er problemstillingen. Han er ikke den beste "skarpskytter" så når han har sittet alene og skulle skutt makka så ødelegger han 10x mere enn han klarer og få trykt i seg ved og aldri å treff på årer, skivebom, og mere til. Så hender og armer er nå totalt ubrukelige for en stund.

Jeg har hjulpet han med 2 skudd i halsen, noe jeg HATER og gjøre på andre. Så det skjer ikke mere. Armer, hender og never er kaputt samtidig som han har tidenes " rulle årer"

Hva er alternativene ? Sett kjapt på legger og bein uten og finne noe gode årer, lysken vil jeg ikke hjelpe han med da jeg aldri har satt noe der på meg selv. Eller andre ..
Noen "standard" steder på legg eller bak legg som kan være verdt og se litt nermere på ?

Ingen moralpreken da jeg virkelig hater og hjelpe han. Men sitter han alene bare trykker han muskulært idet han gir opp årer, å han har begynt og få en plan om at penis er et område han kan prøve.
Jeg bistår en gang iblant for å unngå mere komplikasjoner enn nødvendig og evt skader og i verste fall amputasjon slik som han holder på.
Svingte innom for og se til han hvordan det går idag, og da satt han og trykte inn i "svømmehuden" mellom fingrene og fikk ekstreme kuler / byller av injeksjonsvesken.

Tenker da det må være alternativ ved noe legger / føtter men ikke fotblad?

For og poengtere igjen, jeg hjelper aldri med skudd på førstegangsskyttere eller andre enn heroinister med helt kaputte årer.

Men min slektning, nabo og venn som jeg føler et visst ansvar for føler jeg jeg burde forhindre mere skade med litt hjelp og veiledning nå en periode til årer osv blir mere healet på normale steder.

Ingen andre inntaksmetoder er aktuelle da han kun skal skyte og nekter også og forsøke og plugge.
Det føles dritt og det gjør vondt å må bistå og hjelpe med det. Men han lever ikke lenge slik som han holder på desverre.

Ser ingen annen utvei enn og komme med råd og hjelpe han når det absolutt er behov.

Han er behandlingsudyktig, mistet hus, bil dame og adoptiv sønn. Så livet består av og handle inn mange mange hekto og skyte seg inn fra morgen til 4 nesten morgen.

Setter pris på råd fra dere her på freak angående steder som kan sjekkes ut for og unngå store skader som i verste fall er for resten av livet til han jeg føler litt ansvar for som såg opp til oss og dermed kanskje kan være grunn til at det ble hans siste skritt i denne karrieredagen.

Over og ut.
#Nomoreneckshots
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Altså, om tvangsinnleggelse og slikt er off the table.. kunne man kjøpt veneflon på apoteketet.

Men dette vil jo bare gjøre alt verre
Tvangsinnleggelse ? Har forstått det sånn at det skal utrolig mye til for og få en person tvangsinnlagt i disse dager ? Det var ikke mye om og men da jeg ble tvangsinnlagt på 5 dagers avgiftning da politi og ruskonsulent mente det stod om liv og helse om jeg var ute og fortsatte de daglige rutinene. Men så fort den avgiftningsperioden var over kunne jeg ikke holdes eller flyttes til noe typ avrusning og dro hjem. Har hørt det skal veldig mye til å få gjennomslag ved bruk av tvang for noe slikt nå for tiden ?,
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Vedtak om bruk av tvang kan bare fattes hvis frivillig behandling har vært forsøkt uten å lykkes, eller det åpenbart er nytteløst å forsøke å frivillig behandling.
Vis hele sitatet...
fra helsenorge.no
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Virker som en tapt sak, men lykke til.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
lysken er vel ofte brukt, selvom det ikke er det lureste det heller, har og sett folk skyte i beina har og en kompis som skøyt i panna.
er ikke anbefale noe av det, men er man desperat nokk så
Lysken. Åra er på tykkelse med en finger. Men det krever renslighet! Der er det heller ingen som ser hva du driver med………. Mange som har spart kroppen for mye pine med å finne den.