Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1508
Hei alle fellow freaks!
Nå har det seg slik at jeg ikke får logget inn på Gamecenter på iPad. Det er en iPad Air. Jeg har en iPhone som jeg fint får logget inn på Gamecenter på, men får ikke gjort det på iPad. Jeg bruker samme iTunes bruker. Jeg nullstilte nettopp iPaden for å se om dette problemet gikk vekk, noe det ikke gjorde. Når jeg prøver å logge inn på Gamecenter med iTunesbrukeren min får jeg beskjed om at en "vertifiseringskode for Apple-ID kreves" og at jeg skal skrive inn passord fulgt opp av vertifiseringskode. Problemet her er at boksen de vi jeg skal skrive vertifiseringskoden inn i ikke dukker opp! Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Takk på forhånd!

Problemet er fikset! Kom meg inn, vet ikke hvordan
Sist endret av shroomster; 19. februar 2016 kl. 19:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nøyaktig det samme skjedde meg, etter at jeg oppdaterte den.
Aner selv ikke hvordan det ble fikset. Morsomt