Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1876
Hallo. tittelen sier halvparten av innlegget, og skal skrive resten nu. Ja har seg sånn at jeg (umyndig), ønsker å bestille noen bøker gjennom en bokhandel på nett. bokkilden.no som internett siden er kalt. og problemet mitt oppstår her med følgende påbude restriksjoner.

•Giro tilsendt i posten sammen med pakken (kun for forsendelser innen Norge og til personer over 18 år).

Hvilken grad blir dette oppfølgt av ansvarlige ansatte i bedriften, tenker på om dette er noe dem sjekker grunndig eller lar gir på forbi som en bagatell? å vis ikke, hvilken andre altenativer hadde vært lønnsomt. og vil også legge til at vurderer å bestille bøkende fra en lokal bokhandel, men bestiller dem bøker fra utlandet eller bare innenfor Norge? erfaringer. takker for alle svar.
De fleste kjører en kredittvurdering av deg før de sender ut pakken.
Med andre ord må man oppgi person-nr for å kunne bestille via faktura.
Takk for Svar. Bloackkoz, men var ikke noe ny kunnskap.
Jeg klarte å bestille på faktura før jeg ble 18, men nå er det noen år siden jeg ble myndig også da.
Litt off topic:
Jeg bestilte bøker fra CDON.COM da jeg var under 18.
Om det er en spesiell bok du er på utkikk etter kan du jo se om du finner den der.
Mhm. hadde ikke den boken eller bøkene. men må mest sannsyligvis bestilles fra utlandet. antar jeg, takk for svar uansett

Sitat av lambador Vis innlegg
Jeg klarte å bestille på faktura før jeg ble 18, men nå er det noen år siden jeg ble myndig også da.
Vis hele sitatet...
bestille du fra bokkilden.no da?
Sitat av tenkendetanker Vis innlegg
Hallo. tittelen sier halvparten av innlegget, og skal skrive resten nu. Ja har seg sånn at jeg (umyndig), ønsker å bestille noen bøker gjennom en bokhandel på nett. bokkilden.no som internett siden er kalt. og problemet mitt oppstår her med følgende påbude restriksjoner.

•Giro tilsendt i posten sammen med pakken (kun for forsendelser innen Norge og til personer over 18 år).

Hvilken grad blir dette oppfølgt av ansvarlige ansatte i bedriften, tenker på om dette er noe dem sjekker grunndig eller lar gir på forbi som en bagatell? å vis ikke, hvilken andre altenativer hadde vært lønnsomt. og vil også legge til at vurderer å bestille bøkende fra en lokal bokhandel, men bestiller dem bøker fra utlandet eller bare innenfor Norge? erfaringer. takker for alle svar.
Vis hele sitatet...
Spander på deg et visa-gavekort.
http://spendon.no/
Sitat av Public_htmL++ Vis innlegg
Spander på deg et visa-gavekort.
http://spendon.no/
Vis hele sitatet...
Takk. akkurat hva jeg leitet etter.