Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1058
Lurer på hvordan det er å blande hasj og flein
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hasjen booster flein for meg (lenge siden siste trip, og ingen planer om nye)
Det er en fordel og ha god erfaring med begge hver for seg før man blander. Men takler man det så er det en fin mix spørru meg
Fuck Mr. Plod!
Jeg må ha jævlig mye bønne under tur, helt nydelig eufori. Begynner å kjederøyke veldig på sopp, gjelder cig også
Kan være fint, kan være kjipt.
Joda, god mix til tider, men trippen kan bli litt vel tåkete .

Ville isåfall røyket helt på slutten av turen.

Edit; holdt på å glemme det viktigste.
Vær innrøyket om du skal prøve.
En slik mix uten toleranse kan gi litt vel mye forvirring og tankekjør.
Sist endret av SkammeligNykter; 17. november 2023 kl. 08:05.
Kombinasjonen er en aperus. Flein er best aleine, men er man en stoner mener man gjerne alt omtrent blir bedre med litt hasj
Jeg kommer ihvertfall aldri til og kombinere de to igjen. Selv om det har gått bra i 95% av gangene. Fikk et jævlig tankekjør og fikk to brutale bad trips
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Kombinasjonen er en aperus. Flein er best aleine, men er man en stoner mener man gjerne alt omtrent blir bedre med litt hasj
Vis hele sitatet...
Alt til sin tid selvsagt, men i rett setting så er lav dose sopp og hasj noe jeg virkelig har begynt å like.

Husk at det er en ekstremt farlig kombo for mange folk, men for de som er vandt til sånn oppførsel så anbefaler jeg det virkelig. Lemon tek soppen først! Passet perfekt til en rolig kveld med to venninner og meg, men sikkert også til gaming og særlig turgåing.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Farlig kombo. Første og eneste gangen jeg har badtrippa skikkelig var pga at vi røykte weed mens vi trippet. Alle andre ganger har jeg kun hatt det fantastisk på sopp.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Syltelabb Vis innlegg
Jeg kommer ihvertfall aldri til og kombinere de to igjen. Selv om det har gått bra i 95% av gangene. Fikk et jævlig tankekjør og fikk to brutale bad trips
Vis hele sitatet...
Godt poeng.

Jeg anbefaler(eller ikke..?) at alle som gjør dette har tilgjengelig bremseklosser for å kunne sette en stopper for slikt de gangene man virkelig ønsker å abort mission.
Er man virkelig keen på stop så anbefaler jeg å ta Quetapin. Ha den gjerne pulverisert på forhånd og spis den med noe godteri.

Andre ting man kan bruke er bare «soft killer», ting som ikke stopper trippen, men gjør den mer tolererbar. ,
Alkohol, det har rask effekt på negative situasjoner. Selv én enhet kan få skuldrene senket og fått deg inn på bedre tanker. Kan også gjøre at benzoen virker kjappere/litt bedre om du tok også.

Benzo: det stopper ikke trippen, men det duller den ned, noen liker å trippe med benzo innabords siden man da ofte kan få en mer rølpe form, eller bare en mye bedre tur generelt da men tørr slippe seg mer løs eller «embracer» det bedre. Jeg liker godt benzo-tripping, kan bli mye lattis noen ganger, og noen ganger kan man ha seriøse, dype og meningsfulle tripper heller.


For å stoppe en alvorlig trip jeg vil ut av så tar jeg alle disse. Har de liggende klart og bare det er en sikkerhet som hjelper ved å forebygge eskalering av panikk noen ganger.
Forhåpentligvis trenger du aldri benytte deg av disse, men det er gull verdt å ha liggende, er man i en skikkelig badtrip så er det ingen skam med en hjelpende hånd ut.
Panikk er livsfarlig på en trip, er nok mange som kunne vært reddet fra en ødelagt psyke hadde de bare fått litt medisiner før ting eskalerte ut av sanity.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Begynner å kjederøyke veldig på sopp, gjelder cig også
Vis hele sitatet...
Får du aldri altpenetrerende drittsmak i kjeften av sigg på psilocybintur? Jeg sverger at jeg nesten måtte slutte på permanent basis en gang.

Joint, derimot, smaker alltid godt.
Selv med god toleranse er det en kombinasjon jeg unngår for alt det er verdt.
Er jeg godt inn i trip og tar meg så mye som et trekk, gjør trippen en vending jeg alltid ville unngått i ettertid.. Mister momentant den herlige energien og klarheten fra soppen, og alt føles på en måte satt lokk på. Med litt smålig hjertebank på toppen av det, så blir det bare forvirrende og distraherende til selve opplevelsen.
Her reagerer vi nok ulikt, så man må vel nesten bare prøve seg forsiktig frem.
Et par små bumps ketamin derimot, når platået er nådd, og man sakte men sikkert skal nedover igjen, - er fantastisk å 'sprite' det opp med.
Sist endret av wackwrack; 17. november 2023 kl. 09:37.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av supranaut Vis innlegg
Får du aldri altpenetrerende drittsmak i kjeften av sigg på psilocybintur? Jeg sverger at jeg nesten måtte slutte på permanent basis en gang.

Joint, derimot, smaker alltid godt.
Vis hele sitatet...
Prince Mill og prince green syntes jeg smaker godt.

Kan si meg enig med billig røyk og sterk rulletobakk
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt jævlig! Hadde en nydelig trip og så røykte jeg halvveis ut i trippen og det er det verste jeg har opplevd. Bad trip x 10
For meg er hasj et veldig gldt supplement til soppturen, men personlig liker jeg å røyke mot slutten av trippen. Det har en rar tendens til å bringe turen tilbake hvis man er på en god plass. Vær forsiktig uten toleranse.