Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1258
Har jøvlig dårlig råd for tiden. Men er samtidig avhengig av hasj. Lurer da på hva som er den mest beste økonomiske måten å innta hasj på? Vape? Edibles? La oss si jeg har 1500 å bruke på hasj i dag, villa dere kjøpt en Vaporizer feks og brukt den å smoke med?
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke edibles måten man får best utbytte av hasjens stoffer ?

Du kan prøve å lage hasjhonning elns.
Den «vaporizeren» jeg bruker, har en glødetråd i spiral i bunn. Blir bare en askeklump igjen så er røyking, ikke vaping. Men; 0.025g - 0.05g er passe dosering og blir godskev, uten den kjipe highen man får med forgiftning av tobakk. Reduserte forbruket av hasj med 90-95 % og fortsatt fjern fra morgen til kveld.

Ville gått for en vape.

Mvh
Mest for pengene får du ved å røyke på bong, med litt ekstra tobakk så tar du 0.10-0.15 i hvert trekk
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er ikke edibles måten man får best utbytte av hasjens stoffer ?

Du kan prøve å lage hasjhonning elns.
Vis hele sitatet...
Nja, kommer an på. Jeg har noe dårlig grønt nå som jeg lett spiser 5g av i ei kake men hadde fått mere utav det om jeg hadde røyka det.
Anonym bruker
"Blå Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bong er mest økonomisk,folk som sier noe annet hakke peiling
Vape koster litt å kjøpe inn, men du får mer thc ut av vape enn forbrenning.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere tror sikkert jeg tuller, men med god nok teknikk så kan man både røyke, eller vape om du vil, på sølvpapir(nesten som heroin, men hasjen sklir ikke noe særlig).
Man trenger også et røyr, feks av papir eller sølvfolie, så er man good to go. Vape til 1 krone. Ghettofisering av hasjrøyking ��

Har måtte ty til dette i nøden mange ganger, og da har det endt opp med at jeg fortsetter å bruke denne metoden en stund etterpå.
Løs hasj i olje, lag thc kapsler. Billigste måten å bli stein på
Anonym bruker
"Blå Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg finner bong mer effektivt enn noen som helst vape eller oralt inntak
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bong all day man. Men det blir vanskelig å få ting gjort etter et trekk som knuller dig.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får du tak i vaporizer og THC-olje i cartridges, så er det definitivt den metoden som fungerer aller best, men det er utrolig vanskelig å spare på det.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dere tror sikkert jeg tuller, men med god nok teknikk så kan man både røyke, eller vape om du vil, på sølvpapir(nesten som heroin, men hasjen sklir ikke noe særlig).
Man trenger også et røyr, feks av papir eller sølvfolie, så er man good to go. Vape til 1 krone. Ghettofisering av hasjrøyking ��

Har måtte ty til dette i nøden mange ganger, og da har det endt opp med at jeg fortsetter å bruke denne metoden en stund etterpå.
Vis hele sitatet...
Ganske erfaren med heroinrøyking og tar alt jeg kan på folien. Jeg har prøvd det mange ganger med hasj men ikke fått det til i det hele tatt. Er det oljete eller tørr hasj du har gjort det med? Knuser du det i små biter? Hvor mye varme trenger du kontra heroin?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Spar 3 mnd, så har du råd til en plate. Det er da man kan røyke økonomisk.

Smågram er jævlig dyrt
Sist endret av Carmex; 4. september 2023 kl. 20:17.