Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 868
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har vært på diverse amfetaminer siste 2 dagene (tabletter og ice). Sovet bittelitt, men idag fikk jeg veldig vondt på baksiden av ene leggn
Noen som har vært borti det å har eventuelle råd for å lindre smertene? Har hatt det mange ganger før men er irriterende å kjenne på :S
Kroppen trenger hvile og søvn. Musklene spenner seg veldig og det er ikke så uvanlig å få vondt i enkelte muskelgrupper. Amfetamin overaktiverer hele kroppen, og det er overhodet ikke sunt med den slags over flere dager med lite søvn. Det er et hardkjør.

Hvis smertene vedvarer er det lurt å ta en prat med lege og evt. få tramadol over en kort periode.

Husk også at næring er viktig.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fant løsningen, blanda litt ice og minus i bollen å røyka det
Living in hell (:
Metylfenidat's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fant løsningen, blanda litt ice og minus i bollen å røyka det
Vis hele sitatet...
Hørtes ut som en diigg blanding
Høres ut som rhabdomyolyse av en mild grad. For det er som Noisediary sier; alle musklene spenner seg over alt for langt tid og det kan resultere i overbelastning av muskulaturen som igjen fører til at hemoglobin lekker ut i blodet og nyrene klarer ikke filtrere det også kan man få nyresvikt da, hvis man er utrolig uheldig

Husk å drikke masse vann nestegang! Piller er kraftig påkjenning i seg selv bare det