Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 5887
Fikk tak i noen blåvalium 10 mg merket D på den ene siden, og 10 på den andre. Ingen delestrek eller noe. Blå såklart.

Prøvde å Google etter den, men fant ikke noe om no valium med det merket, og nesten ingen uten delestrek

Noen som vet om det faktisk er blåvalium, og ikke noe fake?
For en mnd siden fikk vi noen rare (husker ikke merking osv), og de kjentes mer ut som sånn man blir på rivotril (jeg følte meg normal, selv etter 3 stk, kjæresten tok noen fler, og ble helt rar på de, og husker ingenting.

Tenkte kjekt å høre denne gangen om noen hadde vært borti dem før, så slipper vi sånne overraskelser.

Og får man evt sjekka det på noe vis om de er ekte eller fake? Leste noe med å legge de i vann eller noe?
Det trykket er lenge siden.. 2014/15.. Kan du ta bilde så je får se om de er samme trykket. Ganske sikker det er dem, de er lyseblå?

Mener de den gangen var skikkelig god eller midt på treet.
Sist endret av Naturgrønn; 22. september 2019 kl. 23:04.
Anonym bruker
"Utstø Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir det her riktig?

https://imma.gr/83299xd6bb1

https://imma.gr/83299xd6bb1
BB-kode for forumer


Jeg er ikke så erfaren på hvordan de skal se ut (utenom at de er blå), men synes de ser ganske ekte ut?
Eneste var som sagt at jeg ikke har funnet noen bilder/info om blåvalium og sånn uten delestrek, og heller ikke med bare det trykket?
Men det trenger kanskje ikke å bety at de er fake/inneholder noe anna fordet?
Sist endret av Veggen; 23. september 2019 kl. 01:03. Grunn: Slo sammen innlegg
Nei de ser ikke ekt ut, og det er ikke den blåfargen merkevaren Valium har. Disse du har her mye lysere.

De minner ikke om de jeg snakket om bortsett fra fargen.

Men siden det er D og 10 og lik blåfarge er det sikkert de " samme". Kan være alt fra 2 til 20mg.. Jeg bare tipper noe Thai...

Se på deep web etter de og les tilbakemld. der man kan det.
Sist endret av Naturgrønn; 23. september 2019 kl. 04:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
enig med naturgrønn her, og må legge til at alle 10mg diazepam jeg har sett som jeg er rimelig sikker på er legit har delestrek.
Anonym bruker
"Utstø Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Okei, ja var det jeg la merke til også da jeg googla..
Da skal jeg se hva jeg finner

Er bare redd det skal være noe rivotril eller blanda noe rivotril eller noe i det..
Funka bra med 1, og ble sløv og litt ustø av 2, men syntes virkningen gikk litt fort over bare. Men for alt jeg vet, så kan jeg som sagt ikke så mye om det.
Var visst ikke noe god smak på de sa kjæresten (noe som vanlig blåvalium ikke pleide å gjøre heller?)
Metabolismen på Diazepam er litt merkelig tror jeg. Jeg kan ikke de store ordene på toppen av hode, men det står jo halveringstid 10-100 timer. Så det må være veldig individuelt.

Diazepam være sterkere enn Oxasepam, men jeg får bedre funk på sobril og ingenting på Diazepamen (jeg får av legen). Hiver jeg i meg 100mg kjenner jeg noe selvfølgelig. ...og Oxazepam blir jo metabolisert til noe av det samme som Diazepam gjør om jeg husker rett. Så derfor det kan være det gikk fort over pga alle de sannsynlige (?) individuelle faktorene.

Diazepam skal ikke smake dårlig. Heller ikke "ekte" Roche Valium.
Sist endret av Naturgrønn; 23. september 2019 kl. 14:44.
slike var jeg borti for noen år tilbake, fikk de av faren til en kompis så at de er thai stemmer nok men de jeg var borti var gode (: ganske sikker på at de inneholdt diazepam iallefall uten at jeg fikk de testet.
R.i.p 23.04.2021
Hva med apaurin krka? Det er blå 10mg diazepam,husker ikke åssen de ser ut atm.
Sitat av fesk_ Vis innlegg
slike var jeg borti for noen år tilbake, fikk de av faren til en kompis så at de er thai stemmer nok men de jeg var borti var gode (: ganske sikker på at de inneholdt diazepam iallefall uten at jeg fikk de testet.
Vis hele sitatet...
Akkurat derfor de kan innholde alt fra 2 til 20mg Diazepam.
Anonym bruker
"Utstø Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sålenge de ikke inneholder feks rivotril eller anna er det i grunn greit (tror jeg)

Ble stoppa før første gang av politiet i februar, og siden da har det virka som om de er ute etter å "ta meg" for noe. Stoppa flere ganger, spyttprøve, urinprøver og blodprøver hver gang. Ble razzia første gang og greier og, aldri hatt noe med politiet å gjøre før det.

Saken er at jeg tester positivt på amfetamin uansett pga medisiner, men de sier at det ikke er noe å gjøre noe med, de må gjøre det her, og jeg får såfall slutte å bruke de medisinene.
Har resept på vival også, så det skulle (egentlig) ikke være noe problem, men da er det veldig kjett om resultatene plutselig viser rivotril.


Vet det da er dumt å ta blåvalium jeg ikke vet hvor er fra eller hva inneholder, men da jeg kun får utskrevet 20x2mg i året, og jeg trenger 3 sytk av dem på den verste angsten, holder dem jo dessverre ikke i periodene det er verst. Men er det eneste å få tak i i området, og er så sjeldent noen har og, så var dum å tok sjansen.
Anonym bruker
"Utstø Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen måte å få testa det ut på forresten?
▼ ... over en uke senere ... ▼
R.i.p 23.04.2021






Ekte blåvalium 10mg apaurin krka
Sist endret av Tarm; 8. oktober 2019 kl. 20:22.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Engstelig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hola,
Blev erbjuden disse blå med D på en side och 10 på den andra. De är i omløp nu. Någon som har nån erfaring?
Anonym bruker
"Lysten Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hola,
Blev erbjuden disse blå med D på en side och 10 på den andra. De är i omløp nu. Någon som har nån erfaring?
Vis hele sitatet...
Ikke fra dette partiet, men har vært brukende før.
De inneholder sikkert diclazepam eller bromazolam nå though, men du merker det sikkert på smaken om du er kjent med diazepam, den er jo ganske særegen den også, selv om den ikke er like gjenkjennelig som Alprazolamen er.
Anonym bruker
"Engstelig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ok, inte lika sugen på att köpa då..
De var enligt säljare testade och innehöll diazepam….
Anonym bruker
"Lysten Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok, inte lika sugen på att köpa då..
De var enligt säljare testade och innehöll diazepam….
Vis hele sitatet...
Det er jo mulig. Prøv en sample? Diazepam iser(svir nesten litt) litt i munnen før det kommer en litt bitter smak.

Veldig dårlig og farlig måte å teste piller på, men bedre enn ingenting. Trenger jo ikke å smake en hel.
Anonym bruker
"Engstelig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Köpte 10..
smakat på 1. Den var inget lik norsk valium, svårt att förklara.

De ser väldigt proffsigt gjorda iaf. Får vänta och se om det är nån funk

https://imma.gr/123135xb9d14
Anonym bruker
"Imponert Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blister eller ei, jeg tror ikke noe som kjøpes illegalt er legit. De kan inneholde riktig stoff og mengde, men de er sannsynligvis produsert illegalt i Kina f.eks. Kan ikke tro at det finnes land som produserer så store mengder som flyr ut av landet. Ta ksalol for eksempel, det florerer på gaten, og det er nok mer som havner på det illegale markedet enn som havner i apoteker, gir ikke mening for meg. Så, vær forsiktig. Har proppet i meg utallige brett med både blå og xans, og har null tro på ar det er legalt fremstilt med mindre det er norske apotekvarer. Tv2 har en reportasje der de viser hvor enkelt det er å få tak på mengder av illegalt fremstilte medisiner i Tyrkia, mener jeg, og det spores tilbake til kinesiske fabrikker om jeg husker rett.

Bare min beskjedne mening..
Anonym bruker
"Engstelig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håller med till 100%.
Dessa kom inte ens i blister, utan menade att pillret var glansigt och hårdpressat. Men garanterat illegalt tillverkade och inte diazepam. Men hade liknande effekt.
Vill helst veta vad det är jag stoppar i mig, så dessa var inte för mig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Engstelig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Till info, så träffade jag en fyr som var 100% sikker på att disse var thai 10mg diazepam..
Då han tillbringade myr tid i Thailand. Men vem vet..