Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1935
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei Jeg er ny her. Har hatt tenkt til å skrive her før men har aldri skjønt hvordan man lager et innlegg.

Jeg har en lang forhistorie med diverse rusmidler
jeg har røyka hasj nesten vær dag i nesten to år nå.
For akkurat ett år siden prøvde jeg ecstacy for første gang og etter dette begynte jeg å ta amfetamin, blåvalium, Xanax og MDMA i store doser. Opp til 30 blåvalium om gangen og rundt ett gram med MDMA/molly gjentatte ganger. Og opp til 6 knips om gangen.

Grunnen til at jeg har tatt så store doser er for å oppnå en stat av autopilot; at jeg gjør rare ting uten intensjon og uten erindring. i tillegg til at store mengder tid passerer i løpet av korte øyeblikk. jeg forstår ingenting i øyeblikket og bare eksisterer.

Etterhvert begynte jeg å få følelser av ubehag og paranoia når jeg røyket hasj, før måtte jeg røyke store mengder for å oppnå rus mens nå blir jeg fjern av så lite som ett trekk av en knøttliten joint. Jeg får ekstrem angst og negative tanker om alt.

Hvis jeg tar en liten dose mdma nå går jeg rett tilbake på autopilot.

Kan noen si meg hva årsaken til dette er og hvorfor jeg ikke tåler dop i det hele tatt lenger, og blir mye mer beruset enn alle rundt meg.

Hilsen et trist menneske

takk for svar
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For mye av det gode blir ikke godt.

Når du tar 30x valium eller 10-dobble doseringer av emma, så vil naturligvis bi-effekter fortere oppstå.

Når det gjelder mengde hasj for å få rus tipper jeg det har å gjøre med at potensen på thc i hasjen har gått betraktelig opp de siste åra. Eller rett og slett at leveren din ikke er så motvillig lenger �� idk

Har følt på det samme, kan periodesvis røyke 0.5g j alene uten å merke stort, andre ganger tåler jeg bare et par trekk før jeg svever inn i grenseland til det ubehagelige. Søvn, dagsform, kosthold og aktivitetsnivå spiller vel en rolle her. Og toleranse da, naturligvis.

Hvis du får ekstrem angst, ubehag og negative tanker/stemmer i hodet, så ville jeg anbefalt deg på det absolutt sterkeste til å ta en god og lang pause/slutte. Det er typiske symptomer man får i forkant av en rus-utløst psykose.

Om du ignorerer oljelampa på bilen, så tar det ikke lang tid før du har ødelagt motoren.. så hvorfor ignorere varsel-lampene din egen hjerne gir deg?

Du er stuck med degselv og hjernen din for resten av livet ditt, make sure its a nice place to be.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg merket også en endring på hasjen etter at jeg hadde tatt MDMA et par ganger. Hasjen ble mye mer intens og jeg tålte det rett og slett ikke lenger.
Hvor ofte og hvor mye tar du mdma? De doseringene dine høres helt sinnsyke ut. Du bør også vente 3 mnd mellom hver bruk. Det første jeg tenker på er at du er i en kontinuerlig serotoninfattig tilstand. Er man ikke forsiktig, så kan en også ende opp slik nesten uavhengig av hvor lang pause en har fra mdma.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fordi hjernen din har fått nok, den er ødelagt og tåler det ikke på samme måte som før lenger. Ikke uvanlig. Og det beste er å holde seg unna før du skader hjernen og blir enda mer paranoid,angstfull og sannsynligvis psykotisk og kronisk skada
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner meg igjen i det du sier. Tok ketamin som endte i en badtrip k-hole. Etter det plagdes jeg med ubehag og paranoia i 6md ca. Det ødela hasjn for meg, trippet heelt etter 1 lite pipetrekk... men det gikk over. Prøv å gå uten rusmidler en stund så skal du se at det ordner seg!
Å ta så høye doser som du beskriver for å gå på autopilot høres ut som hovedproblemet. Jeg ville tenkt i gjennom hvorfor dette er ønskelig til å begynne med. I tillegg er ingen av rusmidlene du nevner (benzo, stimulanter og MDMA) særlig gunstige å ta hyppig . Hvis du lar hjernen avkjøles noen måneder tror jeg alt blir bedre.
Sist endret av andlov5000; 22. september 2019 kl. 08:39.
Misbruker du alkohol i samme grad også? Det du nevner her, at du trenger hestedoser, og så plutselig blir helt overfølsom, ligner ganske mye på tilfeller der levra er i ferd med å si takk for seg. Du bør ta dette opp med legen, og få utført en grundig sjekk av levra. Kanskje det lureste er å kutte ut alt slik dritt lenge eller for godt.