Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1715
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg er en ganske etablert bruker som i det siste har slitt mer og mer med rus. Jeg oppretter tråden anonymt, og ønsker å høre ifra folk som kan snakke med meg om rusproblemer. Jeg vil ikke risikere å miste alt for å gå til offentlig behandling enda, da jeg ikke mener jeg helt der enda, og ønsker derfor å snakke med noen som kanskje har vært i samme båt. Legger du igjen et innlegg i tråden så skal du ikke se bort ifra at jeg sender deg en PM.
Send en melding
Gjerne send en melding
Send meg en melding
PM om du føler for det
Send gjerne en PM (:
Du kan godt sende meg en pm
Jeg er nok ikke den beste til å drive skriftlige samtaler fremover, men om du bor langt sør i landet og trenger noen å ta en kaffekopp med er det bare å si fra.
Bare å send meg en pm ��
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vil ikke risikere å miste alt for å gå til offentlig behandling enda.
Vis hele sitatet...
Hadde vært fint med en liten pekepinn på hva du risikerer å miste, men uansett ønsker jeg deg lykke til. Bare å ta kontakt hvis jeg kan hjelpe.
Det kommer vel helt ann pa hva det er som har blitt et problem for ditt vedkommende. Men felles for alle som har utviklet et rusproblem, det vil si at rusen tar kontrollen over alt ved vedkommendes tilvarelse, er ting som de har opplevd og ikke fatt bearbeidet pa en konstruktiv mate. cluet for a fa bukt pa hva enn en har av problemer er vel a kun mote sine problemer ansikt til ansikt, med andre ord face de deler av en selv som rusen har lagt pent og ryddig bort fra bevistheten dypt ned i det ubeviste. Forste skrittet for a fa kontroll pa det man selv anser som et problem er som det du har gjort, innse at man har et problem. Lykke til, husk at suksess i hva enn man onsker a oppna suksess i er a vare sta som skotte pa besok i disneyland...