Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1603
Heisann freaks, jeg er nyskjerrig etter å ha hørt andre prate mye om dette. Og lurer på noen som har personlig erfaring med metadon?
Gjerne også intravenøst.

Takk på forhånd.
Ubrukelig stoff spør du meg, og ikke særlig godt for magen. Kos deg på dass!
▼ ... flere år senere ... ▼
Metadon har reddet livet mitt etter 17 år på harde stoff. Går på 90 mg metadon type Nordic Drugs nå og har bortimot null russug. Før tok eg det også intravenøst.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Sitat av thomas542 Vis innlegg
Metadon har reddet livet mitt etter 17 år på harde stoff. Går på 90 mg metadon type Nordic Drugs nå og har bortimot null russug. Før tok eg det også intravenøst.
Vis hele sitatet...
Er det ikke bare bytte en avhengighet for en annen. Hvor lenge har du gått på metadon og kan du se deg selv slutte med det liksom for å bli helt rusfri?

Nå vet jeg ingenting om metadon selv men det har vell nokken bivirkniger og sann det også. Det er derfor jeg spør
▼ ... over en uke senere ... ▼
Når man går over på metadon så er det mest pga overdosefare. E våknet opp etter overdose på sjukehuset i Oslo med knukke brystbein i noe som lignet et likhus. Tydligvis en plass hvor narkomane våkner etter overdose og sendt rett ut igjen på gata. E gikk i par uker etterpå og trudde e var død så etter ei uke med brutale abstinenser så kom e meg inn på ara i Kristiansand og gikk på metadon igjen. Da tenkte e skulle gjøre en innsats og det har fungert helt utrolig. Har fått igjen energien og går ca 1 mil tur med hunden min vær dag. Eneste e ruser meg på er en til to ganger i måneden når e røyker en joint og det går greit i forhold til LAR. Ser for meg og slutte med metadonen neste år kansje siden e flytter tilbake til Spania igjen mest sannsynlig. Får tannbehandling gjennom LAR nå så fått livet skikkelig på rett kjøl. Om e føler det blir vanskelig og slutte begynner e på dollcontin igjen i Spania. Men det er mye bedre og ha et liv på metadon en og springe inn og ut av avrusning som e har gjort dei 10 siste årene. Er det noe mer du lurer på er det bare og spør
Sorry seint svar