Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4109
Vet ikke om det er feil forum men here it goes

begynner på den strengeste ungdommstraffen du kan få i landet, brøt 5 straffelover i henhold med et ran hvor ungdommer mistet bevistheten og store skader skjedde. erstatning på over 200 tusen kroner ble betalt og nå lurer jeg på hva jeg har i vente

er det noen så vet om ungdommstraff er bad? inkluderer det oppsøking vanligvis av politi, urinprøver, samtaler?
Hadde du vært over 18 , så hadde de fucka deg skikkelig

Jeg fikk tilbud om ungdomsstraff , valgte betinget istedet Var ikke like alvorlig men var vel en 14 saker Har en del kompiser som har hatt det , er urinprøver , samtaler , hjemmebesøk osv osv
har en kompis som ble henta av politiet når han våknet. de eskorterte han til flyet, hvor han satt i håndjern med 1 betjent på hver side av seg, og ble eskortert til instutisjon på andre siden av landet. der ble han værende i 2 år. var som fengsel. første stund uten telefon, skole eller noe.

han var 16 år mener jeg. han ble flytta til flere forskjellige instutisjone. på mange måter har d vært bedre i fengsel som jeg forsto det på han.
Sist endret av sukkersyke; 22. august 2019 kl. 00:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som vet hvor ofte de tar deg på urinprøver når du er på ungdommstraff? når jeg begynner er det snakk om 1 gang per uke, visst jeg holder meg clean lenge vil de teste mindre?
En gang i uken var det for meg. Når jeg ble satt på høyrisiko (Sem Fengsel f.eks) og Skien så var det en gang i uken noen ganger, samt at det gikk flere uker uten. Kom nesten helt ann på personalet. Det merker man fort bak murene, å lese rutinene dems var hverdagen. Men urinprøvene visste man heller lite om. Om du er synlig ruset så har hver fengselsbetjent myndighet til å ta urinprøver av deg. Men du har også lov å nekte.

På ungdomstraffen så får du vel meldeplikten hos politiet. Så de kommer til å følge deg nøye opp sånsett.

På Ungdom var det 1 gang i uken som regel jevnlig. Mer forebyggende på andre områder. De virker noe mer strengere på rus der enn på de store høysikkerhets fengslene. Skal sies at jeg satt mest i varetekt også.
på tide og kjøpe falsk penis og syntetisk urin da? 2 år uten cannabis ser umulig ut
Sitat av Gentleman1145 Vis innlegg
på tide og kjøpe falsk penis og syntetisk urin da? 2 år uten cannabis ser umulig ut
Vis hele sitatet...
Hvorfor lage så mye styr når det kommer til urinprøver? Nei det er ikke umulig å gå to år uten cannabis, det handler mye om viljen din selv, og noe syntetisk urin og pikk hjelper deg lite ettersom de ser på deg når du avlegger urinprøve samt at de tester hurtigtest og analyse, poenget mitt er at du lurer ingen, enten tar du deg sammen å tar ansvar for det du har gjort som voksne folk eller så kan du bare la være, komme positivt på prøvene du tar å ser hva konsekvensene dine blir, jeg lover deg at det blir ikke noe bedre om du fortsetter sånn når du blir eldre.
Så hva skjer om du bare røyker til enhver anledning og pisser positivt hele tiden? Men likevel oppfører deg pent?
Kanskje på tide å slutte å røyke og få orden på livet ditt? Du har fått en gylden sjanse.
Hva skjer egentlig hvis en fortsetter å røyke og tar litt rusmidler og får positive tester..gang på gang..? Jeg er bare nysgjerrig, blir det da lenger straff eller bot for hver gang?
Sitat av Sommersol Vis innlegg
Hva skjer egentlig hvis en fortsetter å røyke og tar litt rusmidler og får positive tester..gang på gang..? Jeg er bare nysgjerrig, blir det da lenger straff eller bot for hver gang?
Vis hele sitatet...
Går rett i fengsel

skulle gjerne gått til nederland og fått resept på cannabis men kan ikke reise utav landet.

jeg klarer ikke sove, spise eller slappe av uten det. piller JA fungerer men kommer med masse bivirkninger

Sitat av eraser Vis innlegg
Kanskje på tide å slutte å røyke og få orden på livet ditt? Du har fått en gylden sjanse.
Vis hele sitatet...
Hatt orden på livet mitt siden 2016, bruker ikke cannabis for og bli høy lenger, prefererer heller og lage microdoses og bruke de til søvn. legen min GA meg grønt lys til at jeg kunne se en spesialist i nederland men det er ikke mulig dersom jeg ikke får reise utav landet.
Sist endret av Gentleman1145; 26. august 2019 kl. 22:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.