Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 6288
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Jeg vurderer å søke på en 100% stilling hvor man kun jobber natt, jobber 08.00 til 16.00 i dag men er B-meneske så det og jobbe natt gjør meg ingenting.

Lurer litt på om man har krav på noe nattillegg eller lignende når man jobber natt? Har prøvd og googlet men finner ikke noe
Ja, tillegg for nattarbeid har du krav på, men det er store variabler ut i fra yrke og arbeidsgiver.

Jeg jobber i postverket og her er tillegget på 70kr pr time. En jeg kjenner i helsevesenet mener jeg har ca 40kr pr time.

Om du sier noe om hvilket yrke det gjelder er det lettere å svare deg.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DårligVane Vis innlegg
Ja, tillegg for nattarbeid har du krav på, men det er store variabler ut i fra yrke og arbeidsgiver.

Jeg jobber i postverket og her er tillegget på 70kr pr time. En jeg kjenner i helsevesenet mener jeg har ca 40kr pr time.

Om du sier noe om hvilket yrke det gjelder er det lettere å svare deg.
Vis hele sitatet...
Det er en lagerjobb med lederansvar
Vil tippe omtrent en 50-lapp
https://delta.no/dine-rettigheter/arbeidstid/nattarbeid

https://www.arbeidstilsynet.no/arbei...id/nattarbeid/

ingen spesiell lov som tilsier at du skal ha mer i lønn siden det går under nødvendig arbeid på nattestid. derimot har de fleste tariffavtaler påslag for arbeid på kveld/nattestid. er det individuell arbeidsavtale må du nok selv argumentere litt for å få lønna du vil ha
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er en lagerjobb med lederansvar
Vis hele sitatet...
Du kan regne med ca KR 0,- i tillegg
Lederstillinger lønnes somregel individuelt og er noe du må avtale med arbeidsgiver.
Står sikkert "Lønn etter avtale" i utlysningen.
Det er ikke feil å søke på stillingen hvis du har lyst til å bytte jobb..
Blir du eventuelt tilbudt stillingen så kan du forhandle om lønna da