Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 731
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange dager/uker ca. må man avstå fra gab for å resette toleransen totalt?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette gjelder for en som har brukt en del daglig den siste corona-tiden, men som ikke er en ekstrem bruker med skyhøy toleranse.
Toleranseoppbygging fra GHB er ganske lav iforhold til andre rusmidler. Altså, det er en treshold dose som oftest putter deg i søvn selv om man tar det daglig i min erfaring. Derimot, så bygger man toleranse for en del av de positive effektene - noe som gjør at mange i jakten på dem øker dosen og ender opp med komasøvn.


Hvilken dose tar du og hvordan opplever du at du har bygget opp toleranse? Er det kun snakk om at du trenger en høyere dose for å oppnå samme rus, eller at rusen i seg selv ikke føles like behagelig?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tar 1,5 kork som dose. Føler det holdt med én kork før for samme effekt, men har ikke fått noen voldsom toleranse nei.
Men merker av at 1 kork kjenner jeg nesten ingenting, men bare litt over får jeg fortsatt god effekt.