Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1587
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har kun røykt tidligere, aldri prøvd edibles, og jeg vet ikke en gang om det er mulig å få gjort det om til drikke, så setter pris på alle svar
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smuldre opp skiten, bland med litt kokosolje/smør, varm i vannbad (liten gryte/kopp i stor gryte med kokende vann) så lenge du gidder, hell i kakao.
Jeg bruker å ta en pittelitt en smøtklatt i en spiseskje, så varmer jeg skjea på en kokeplate. Når smøret er smeltet og bobler litt så legger jeg ei flis oppi, og bruker en kniv før å røre det ut, det løser seg opp veldig fort. Deretter er det bare å blande det ut i kakaoen.
Sist endret av Lurifaks1; 27. mars 2020 kl. 07:50.
Jeg lagde hasj kakao for mange år siden, tok 0.4 med hasj, smeltet med smør og oppi kakaoen. Var fjern i over 30 timer, og det var ikke litt morsomt engang!
Den store cannabis kokeboken her på freak har mye bra oppskrifter
https://freak.no/forum/showthread.php?t=154729

morets oppskrift på en kopp "skakkao"
Har lagd denne mange ganger selv og de fungerer kjempebra og smaker mye bedre en om man begynner å blande i smør osv
Det er enklest og lage skakkao om du har brunt, grønt trenger lengre tid


Sitat av moret Vis innlegg
Grønt trenger litt fett for å få THC'en ut i væsken. Så tips til kakaoen din er å ha i litt fløte eller melk. Koke litt, trekke litt. Så skal det være good to go. Hurtig fiks. Du kan også blande inn litt smør. Kan legge ut en oppskrift på kakao om litt. Tenkte jeg skulle svare før jeg skriver mye..

Poenget med tråden er at det skal være litt jobb for oss som synes det er gøy å stå på kjøkkenet å leke. Men, ser poenget ditt. inemellom er det enkle ofte det beste

Kakao/skakkao: til en kopp.
2 dl melk
0,5 dl fløte
15-20 g sjokolade

Kok melk og fløte med cannabis. Trekk av platen og smelt inn sjokoladen. La det stå å godgjøre seg på lav varme noen minutter. Sil av og drikk. Du kan også kutte ut fløten og bare bruke melk, men siden fløte har høyere fettprosent er det mer THC'en kan "binde" seg til. Pluss at fløte er digg For litt ekstra spice kan du ha i en liten spiseskje cognac.

Btw: lurt å røre hele tiden mens du varmer opp melk. Meieriprodukter har en stygg uvane med å brenne seg.,.
Vis hele sitatet...
Sist endret av ReeferBear; 27. mars 2020 kl. 20:40.
Varm hasjen i ovnen på 140 grader i 7 min, så stek på lav varme i smør eller kokosolje til hasjen er blandet ut. Så putter du bare dette i kakaoen