Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1346
Heisann.

Satt og så gjennom arkivet mitt av bilder på pcen og fant et bilde jeg syntes kunne bli fint med redigering.

http://www.deviantart.com/view/22398695/

Budskapet er "liten", hvis dere forstår hva jeg mener? Fuglens størrelse i forhold til taket, hvor stort er egentlig verden? Hvor stort er universet?

*edit*

Har et annet bilde her også som jeg vil gjerne ha litt kritikk på

http://foto.no/cgi-bin/bildegalleri/....cgi?id=189362
Sist endret av Lundern; 31. august 2005 kl. 21:33.
Beklager, men denne gangen ble jeg heller lite imponert.

Bildet er helt greit, men utrolig kjedelig og livløst. Selv om det stå en fugl der, så hjelper ikke det spesielt mye
Jeg likte bildet egentlig ganske godt. Hadde en sånn melankolsk stemning som på en måte skriker "DU ER LITEN OG UBETYDELIG". Egentlig helt i tråd med verdensbildet mitt :P

Edit: Det første altså.
litt offtopic, men en dag jeg var ute i byen, så jeg ei due i flokken som hadde ett bein, og en "stump" lissom. trur du ikke "stumpy" var den tøffeste av de? og den største.

men tilbake til bildene, det første var ganske tøft, så for meg at fuglen kanskje tenkte noe der den satt...

det andre var jo greit, men så ikke helt "kodak øyeblikket" i det.
Sitat av icTus
Jeg likte bildet egentlig ganske godt. Hadde en sånn melankolsk stemning som på en måte skriker "DU ER LITEN OG UBETYDELIG". Egentlig helt i tråd med verdensbildet mitt :P

Edit: Det første altså.
Vis hele sitatet...
ditto. Fikk samme førelse og mener forsåvidt det samme
Bildet ditt var jeg ikke fullt så begeistret for, men bilde galleriet ditt der derimot.
Mye pent å se på.
Jeg skjønner meg fremdeles ikke på titlene du gir trådene dine.. :/
Bildet var litt småkjedelig, men det er noe med stemningen i det som trekker opp.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Elsker tanken, hater gjennomføringen. Du mangler kontraster, når noe skal gjøres i en og samme farge, er det spessiellt viktig at du får det du har lyst til å vise frem. På det bildet ditt går alt i ett.
S/H hadde nok gitt dette bildet mye.