Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1531
Heihei.. har vært i Polen på ferie.

http://foto.no/cgi-bin/bildegalleri/....cgi?id=188541

Hva synes folket? =)
Tøft.
Eneste var at fuglene ødela litt
Egentlig ikke, da, men den ene store - den som flyr, den er litt iveien. Ville prøvd å lage to forskjellige i Photoshop bare for fun - et uten den flyvende store, og et uten alle de hundrevis av små - bare for å se hvordan det hadde blitt...

Bra bilde
Jeg har deg på devinatWatch, og så bildene fra polen i går. Utrolig pene bilder! Du er flink, Lundern.
Toppers bilde der, Lundern. Godt komponert. Silhouetten tar seg veldig bra ut.
Særdeles uenig med ninja angående den ene fuglen som passer utmerket som fokus-punkt iblant et fantastisk kaos.
Hvilket kamera brukte du?
Stilig dette, Lundern. Fuglene ga en spennende effekt

Mye du har gjort med bildet i etterkant?
Du er min venn
niigu's Avatar
Utrolig hærlig bilde dette. Elsker silhuettbilder som faktisk forteller noe om en situasjon. Kult
Krakow, med dåbbelvju.

Herlig by, flott bilde. Kan faktisk trekke inn en del paralleller til andre verdenskrig, men det var kanskje ikke meninga?
Sitat av Gilgamesj
Krakow, med dåbbelvju.

Herlig by, flott bilde. Kan faktisk trekke inn en del paralleller til andre verdenskrig, men det var kanskje ikke meninga?
Vis hele sitatet...
Der tok du orda mine, fint bilde. Synes det passet bra med s/h
Som alle andre har sagt :P Bra bilde
Sitat av Octavarium
Stilig dette, Lundern. Fuglene ga en spennende effekt

Mye du har gjort med bildet i etterkant?
Vis hele sitatet...
Har gjort det til black&white, endret litt på levels.. det er det eneste egentlig.. og så har jeg klippet det ut da =)

Tusen takk for kommentarer