Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 697
Jeg har letet lenge etter en stasjonær PC bag, som kan romme en NZXT Phantom kabinett.
(Jeg tror Phanton går under bigtower, men er ikke sikker.)
Har tenkt meg på TG engang.
Om dere finner noe så helst fra Norge (Må ikke være fra Norge)

Takk til alle som hjelper, og takk til alle som bare titter.


PS: Vet at Komplett.no har solgt slike bagger men har dem ikke inne lengre
vet om folk som har brukt kofferter med hjul på? Dem har som regel fått alt utstyret inne i en sånn koffert.
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
vet om folk som har brukt kofferter med hjul på? Dem har som regel fått alt utstyret inne i en sånn koffert.
Vis hele sitatet...
Phantom er et bra stort kabinett så jeg vet ikke hvor jeg finner en så stor koffert
På slutten av 90 tallet bygde jeg ett mindre antall datamaskiner med ATX kabinett.
Jeg kjøpte en del kinesiske shoppingbager til 10 kroner stykket.
Praktisk. De passet perfekt. Du kan jo ta de ytre mål av kabinettet og ta med ett metermål når du
går på innkjøpstur.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Jim114 Vis innlegg
På slutten av 90 tallet bygde jeg ett mindre antall datamaskiner med ATX kabinett.
Jeg kjøpte en del kinesiske shoppingbager til 10 kroner stykket.
Praktisk. De passet perfekt. Du kan jo ta de ytre mål av kabinettet og ta med ett metermål når du
går på innkjøpstur.
Vis hele sitatet...
Kan du se om du finner noe lignende på ebay?