Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1374
Meh og meh.
Bilde1, er skrot.. jeg vet jo ikke engang hva jeg ser på her. I tillegg er det vel et bilde som i bestefall kan brukes til "hva skal man ikke gjøre"-reportasjer. Komposisjon? Lys? Motiv? Er dette ukjente begreper? I tillegg er det jo sånn passe skjeivt.

Bilde2, er faktisk helt fair egentlig. En annen bakgrunn hadde kanskje fungert bedre, og så føler jeg liksom at jeg ikke får sett alt bildet egentlig kan by på(les: litt grov cropping)
Det ser ut som om du har holdt et kamera i nærheten av et dyr, trykket på knappen i et tilfeldig øyeblikk og så postet resultatet her.
Bilde 1 : Ikke mye pent, vet ikke hva jeg skal fokusere på, eller hva som er meningen med dette bilde.

Bilde 2: Dette var "renere" men fortsatt noe ufokusert, kanskje en annen bakrunn hadde vært bedre..
kardang's Avatar
Trådstarter
Komposisjon? Lys? Motiv? nei, da vet jeg ikke helt hva du prater om.
Sitat av kardang Vis innlegg
Komposisjon? Lys? Motiv? nei, da vet jeg ikke helt hva du prater om.
Vis hele sitatet...
Da leser du en fotoguide som forklarer deg alt dette. Så tar du et nytt bilde av reptilet ditt og poster opp igjen etterpå.

Det første bildet skjønner jeg ikke hvorfor du har spurt om kritikk på en gang...
andre bilde har potensiale, men skal en del til for at det er bra bilde.
Ser ut som du har fått slengt et par tusen i fange. Kjøpt ei øgle og et kamera. Tatt to bilder. Lasta opp.

Edit: 2 bilder, ikke 1
Sist endret av hayer; 7. mai 2013 kl. 16:22.