Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 982
Tok noen bilder av ei venninne her forleden. Fikk sansen for dette selv, mest på grunn av uttrykket og håret på venstre side. Håret på høyre side og at jeg har klippet armen hennes trekker ned. Dessuten burde jeg hatt rimligthen noe høyere oppe. Noe annet dere kan pirke på som jeg har oversett?

Til bakgrunnen har jeg en blits med lilla fargefilter, rimlighten har en full cto og hovedlyset blir skutt gjennom en softboks.

Armen hun holder opp er alt for lys, blir litt blendende og stjeler mye fokus. Syns og du skal redigere neglelakken til en litt mere subtil farge og noe mere lik bakgrunnen. Ellers syns jeg det var ganske fint
Den store ringen drar til seg all oppmerksomheten min ved første øyekast, syns den ødelegger.
Synes hun er litt for brun i ansiktet?
hun har et hårstrå over leppen
ringen synes jeg er grei, men klokka derimot, not so much
Pleier alltid å be folk ta av klokker fordi det funker bare ikke i 99% av tilfellene.
Med mindre det skal være reklame for klokka.

Selv er jeg skeptisk til fargefilter og blits på bakgrunn pga fargestikk (nederst på albuen hennes)
og blandingen av groms lilla i håret, men smak og behag.

Ellers, veldig pen model og et fint portrett bilde, som jeg er sikker på at modellen ble fornøyd med
Ringen ødelegger syntes jeg også.
FOR brun? Skakke værra muuuulig! Hehe.

Ellers mange gode poenger angående dilldallet! Hun ville i utgangspunktet hatt på seg et smykke, men der satt jeg foten ned. Har egentlig veldig lite erfaring med slike portretter, så det er godt at andre kan peke ut ting jeg ikke har snøring på