Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1154
copy'n'paste:

According to Alex Chiu, based on testimonies, facts, and proofs, people are believed to be able to stay physically young forever by using his new inventions "The Eternal Life Rings" and "The Eternal Life Foot Braces". The Eternal Life Rings are to be worn on both small fingers of a user during sleep. The Eternal Life Foot Braces are to be worn on all toes of both feet during sleep. Both devices consist of rare earth or ceramic magnets and plastic braces which hold magnets onto the fingers of the user. The inventor explained that the fingers and toes are the negative (-) and positive (+) terminals of your body.

When placing the magnetic devices, the magnetic pole on the right side of the human body is opposite to the left side. With a opposite pole on each side of the human body, blood circulation and electric current of the body are enhanced. The enhanced blood circulation and electric current increase metabolism in order to fight the aging process.

The Eternal Life Rings and The Eternal Life Foot Braces invented by Alex Chiu are believed to allow humans to stay physically young forever or turn humans physically younger, (Our lawyer told us to use the word "believe") and cure various diseases and handicaps as long as you wear the rings or foot braces every night during sleep.

http://www.alexchiu.com/
Ja.. såklart, hahaha. Nei, dette tror jeg ikke noe på ;)
Det vil alltid finnes gærninger...
Dersom den skulle eksistere & funke takker jeg ja takk til en
Jeg sier bare en ting... FY FAAAAAAAAAAEN...
det triste er at noen er sikkert trua til å betale for shitten
Så noe på TV2 hjelper deg om en mailorder kakse fra drammen, som solgte eddikk-slankepiller og lignende til det norske folk. Bare BS alt sammen selfølgelig, men kjeltringen håvet inn hundretusenvis og endatil millioner på noe grugg han hadde kokt sammen på kjøkkenet. Han var blitt anmeldt 21 ganger eller noe. 20 av sakene ble henlagt, for den siste fikk han en bot på 10.000 eller no, mens han tjente feite penger.... Når purken stengte ned bissnissen hans startet han på nytt med samme greiene bare nytt navn, sleip kar.
Better than thou.
Karen har kontor i Slemmestad.. Bare noen minutter unna der jeg bor..
Riksguling
Phun Q's Avatar
Trådstarter
hmm.. skal du banke ham eller.no?
Den sida er gammel =/
Riksguling
Phun Q's Avatar
Trådstarter
seff.. hvor tror du han har fått tak i så mange testimonies?