Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1958
Hei på dere.

Dette er bilder jeg har tatt for en stund siden, men ikke fått ordentlig kritikk på det. Derfor legge rjeg de ut her

Mercedes ML270
Tigergutt, katta mi =)

Ble veldig godt fornøyd med begge bildene, men kattebildet var spesielt fint synes jeg

Hva synes dere?
Likte bil bilde, bildet virket veldig gammelt, men fortsatt nytt :P

Katten ble også bra, fine farger og fokus på katten. Personlig liker jeg ikke katter, det er farlige dyr :P
Begge bildene skal du være veldig godt fornøyd med.

Katte bildet er veldig godt tatt.
Veldig vakre bilder. Flotters Lundern.
Flotte bilder, likte spesielt godt det katte bildet.
Er ikke noen bilde spesialist, men synes bildene var fine og "behagelige" og se på.

Godt joobbaa
Bilbildet var veldig stilig syns jeg. Måten du fokuserte på merket ga en utrolig fin effekt

På kattebildet var det ekstremt tøft med de lysstripene stolen ga katten, det passet meget godt med pelsen. Bra jobba
Du imponerer som vanlig, Lundern. Foto er din greie.
  • Jeg likte bildet av Mercedesen din. Likte hvordan det ikke var helt rent og "plaint". Det gjorde bildet litt spennende. Ellers er det jo en veldig vanlig vinkel på et veldig vanlig motiv.
  • Tigergutten din er fremdeles en veldig søt katt. Jeg er veldig i tvil om jeg digger lysstripene over fjeset hans eller ei. Vet ikke helt om det er drittøft og spriter opp bildet, eller bare er forstyrrende.
Sist endret av froskenfredrik; 1. november 2005 kl. 09:50.
Lundern har roen på dette med dybde og slikt.. Det er kvalitet dette her..
Bare ikke gå over til kvantitet..
Takker.

De stripene som er på katten er lys som går igjennom stolen. Synes det ga en fin liten "sommer" effekt selv
Likte bildet av bilen, det er ikke bare fordi det er en Mercedes
Mercha va jo ærlig i allefall... malinga flakket av osv. men veldig fine bilder da..
Det bildet av katten var sånn typisk "plakatbilde" veldig bra
▼ ... over en uke senere ... ▼
Pent bilde av bilen... men hei.. PEWS!!
De aller fleste bilder med puser kan ikke gå galt. Men dette var i tillegg bra/dyktig verk, av personlig mening.
Pluss pews. (<3)
Veldig bra jobba på begge bildene. Likte kattebildet bortsett fra puta katta sitter på, den er liksom blå opg uskarp og ødelegger mye av bildet. Elles veldig bra!
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
kattebildet var fint, men var lite spesielt med bilen syns jeg
komposisjonen var ikke særlig, hverken original eller bra utført (skjevt osv.)
Har du skeiv skjerm?

Fotolæreren min synes ikke bilen var skjev i det hele tatt (tro meg, har snakket med han). Men men, kunne du i tilfelle definert det bedre og vist meg et eksempel?

Takk.
Bildet av mercedesen ga meg en slags F-16 feeling!! nydelig =)
Forandre tittelen? Jeg trodde at det skulle være noe med påkjørt katt å gjøre, som fikk meg derfor ikke lyst til å sjekke innom før nå. Men de er flotte bilder
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Lundern
Har du skeiv skjerm?

Fotolæreren min synes ikke bilen var skjev i det hele tatt (tro meg, har snakket med han). Men men, kunne du i tilfelle definert det bedre og vist meg et eksempel?

Takk.
Vis hele sitatet...
har ikke skjeiv skjerm nei.
fotolærern din har isåffal skjeive øyne

legger ved bilde. siden bildet er "rett" lengre ned, er det vinkelen du tok bildet i som blir feil.

i tillegg forstyrrer takgreiene til høyre (sirklet rundt)
Jeg elsker perspektivet på bil bildet, Flott arbeid!