Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1305
http://img357.imageshack.us/img357/6598/dengyldnesti23kj.th.jpg

Hva syntes dere?
Sist endret av ZODORiX; 26. oktober 2005 kl. 21:54.
Angående bilde, så likte jeg det ganske godt, bare at jeg synes det kansje ble litt for grått
Nei, uenig med deg nPulz. Den var perfekt! Veldig veldig fin.. Tok det selv ?
Ganske tøft bilde, men hva med å gjøre om det som er svart hvitt til farger, og omvendt, for som nPulz sa det ble litt for grått
Altfor grått, men du har absolutt potensiale.
...alltid grønnere på den andre siden? Kanskje du skulle ha gråtonet løvet i "rennen" før tunellen også da. Stilig, pent. Savner fargen på himmelen i venstre tophjørne.

Legg ut noen flere versjoner.
Synes det var drittøft, men som andre har sagt, litt for grått.
Hvis trærene hadde hatt litt grønnskjær hadde det blitt heilt perfekt!
Likte bildet ditt godt.
Bruken av svart/hvit og farger
setter den som ser på bildet, mitt i sentrum av fargene.

Når det ikke er så mange farger på bildet generelt
så er det ikke så mye å vise frem, derav synes jeg det er
likeså greit å ta det i svart/hvit..skaper en spes. atmosfære.
Og enda litt spes. når du blander inn farger.

Bildet viser tydelig at gresset er grønnere på den andre siden.
Bildet skaper også en mystik.
Enig med Chubby, gjør bladene på den gråe siden grå, få himmelen blå.
Såklart, vist det ikke var "alt er grønnere på den andre siden" tankegang bak bilde, så er det jo du som bestemmer.
Første jeg tenkte var en gylden sti ifra en grå sone til en fargerik sone, der bladene var rettningsveien for reisen. Men må enda gjøre noe med himmelen. Gjør den blå, og få kanskje noen solstråler til å skinne igjennom de gråe trærne.

Er ikke enig med de som sier at de ble for mye grått. Men som sakt, alt kommer vel ned til hva tankegangen er bak bilde.
Trådstarter
Var meg som tok det ja, og x dama som redigerte det. Jeg kan ikke photoshop selv, liker bedre mørkerom.

Chubby: Høres bra ut det med himmelen. Skal få kjerringa på det med engang :P

Takk for mye fin respons
jeg likte bildet godt...alt var grått, bortsett fra det orange/brune løvet....høsten er her
Minna meg om Cs-map'e de_aztec :P
Kult bilde, men mangler kanskje litt av den store kontrasten du er ute etter. Kanskje det hadde fungert enda bedre om du hadde laget en litt mørk/dyster stemmning på denne siden av tunnelen for å øke stemmningskontrasten?

Kjipt at det er så kaldt ute, fikk fryktelig lyst til å dra opp til fossen for å bade nå Hvor i vennesla bor du?
Trådstarter
Du skjønte det var med fossen ja Digg der om sommern. Jeg bor på erkleiv. Eller nesten da.
Skjønte det ja Har syklet igjennom der mange ganger opp i gjennom årene. Hvor er det du har tilgang på mørkerom forresten? Trodde ikke det var særlig mange av de igjen her i bygda?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Kjedelig utsnitt. Kjedelig farger. Kjedelige kontraster.

Men jeg tror motivet og ideen har potensiale. Stå på!
Trådstarter
Kakcoo: Okei, det er din mening takk takk

NoRemorse: Jobber med kulturdokumentasjon, og dermed kan jeg jobbe med bildene mine på skolens mørkerom.