Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 655
Bruker Handbrake for å lage digital kopi av filmer. Etter å ha lagt til libdvdcs så takler handbrake kopisperrer. Men et problem jeg har er å få med undertekster.

Brukte subtitle-edit og da fikk jeg også undertekster på problematiske DVD'er.

Men nå har jeg et par ganger fått opp melding i subtitle-edit at teksten er kryptert.

Det jeg regner med er greia er at jeg har vært heldig på de første filmene jeg rippa slik at de ikke hadde sperre. Og nå har jeg kommet over filmer med sperre. Forsøkte å peke subtitle til den rippa filmen men der fant den ingen tekst. Og peker jeg den til selve dvd'n kommer krypto meldinga opp.

Er det andre som opplever trøbbel med udnertekst i Handbrake? I tidligere versjoner så kan jeg ikke huske at det var noen som helst problemer med å få norsk tekst men nå er det altså ikke like lett.

Noen som har tips eller ideer til hva jeg kan prøve på?