Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1292
I helgen dro jentegjengen den litt lengre en planlagt.
Jeg har tidligere erfaring med MDMA, men ingen med cola å amf.

Vi begynte som planen var og drikke ca kl 20.00. en venninne dro opp to poser. en med amf å en med cola. vi tok første stripe 21.30. vi var allerde godt beruset av alkoholen. vi fortsatte noen linjer med cola utover kvelden å alt gikk fint. jeg følte meg på ingen måte rusa, kanskje litt mer selvsikker.

ca 01.30 tok vi en linje med amf blandet med cola å alt er svart siden. det neste jeg husker er at vi var på narch. klokken var nå blitt 05.00. jeg mangler altså ca 4 timer av hukommelsen. Veninna mi sa jeg var en helt annen person på amf å at jeg ikke noen gang burde prøve det igjen. jeg husker ingenting av selve rusen av den.

jeg sov ikke ett sekund denne natta. kl 13.00 begynte jeg og bli dårlig. jeg lå og skalv å kvalmen var så intens at jeg trodde jeg skulle dø ett sekund. har ikke spist siden tidlig lørdag å klarer ikke tanken på verken mat eller drikke. med andre ord jeg har ingen bra erfaring med amfetamin, selv om jeg ikke husker rusen.
Tror jeg ifra nå av skal holde meg til mdma. kan også fortelle at jeg nesten drakk en liter vodka

mine spørsmål er:
1. er det vanlig og blacke så ut ?
2. når kommer matlysten tilbake?
3. er det normalt og bli såå sinnsykt dårlig? kan også fortelle at jeg aldri fikk til og spy selv om jeg prøvde.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Heeelt normalt etter en herjekveld.
En litt grå dag i vente kanskje, så er det bra igjen
Yoghurt, grøt og yt er fint å få i seg nå
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Nå vet jeg ikke åssen toleransen din på alkohol er, men en liter vodka på en kveld er mye. Det kan nok også hende det ble for mye amfetamin og kokain som er rusmidler der man må være forsiktig med doseringen Under amfetamin/kokainrus opplever brukere en illusjon om at de er mer edrulig enn de egentlig er, da økes gjerne alkoholinntaket. Selv om de blir overstadig beruset vil de kunne holde seg kunstig våkne og gjøre mer ut av seg under en blackout enn en person som kun er full.

Det er normalt at matlysten blir redusert og at man føler seg dårlig fra noen dager til en ukes tid etter et stort inntak. Den første dagen opplever man nedturen på alkohol, kokain og amfetamin, de neste dagene er det kun nedstemthet på grunn av kokain og amfetamin. Matlysten blir nok bedre i løpet av noen dager.

Anbefaler deg å høre på venninnen din om at du bør holde deg unna amfetamin, det er et shitty rusmiddel som har ødelagt altfor mange liv. Husk å lær av dine feil og ha en god bedring.
Sist endret av Cappy; 5. februar 2018 kl. 21:25.
Du kan jo eventuelt holde deg unna "en liter vodka" neste gang, å heller se hvordan det går da.
Jeg har brukt amfetamin i mange år, og har aldri opplevd blackout av det alene.
min tåleranse får alkohol er svært høy. har generelt høy tåleranse på ting. må ta mye mer mdma en de andre også får at jeg skal kjenne rusen. så en vanlig kveld på byen pleier jeg å drikke litt mindre en en liter vodka. pleier aldri og blacke på alkohol alene. har blacket litt på mdma å alkohol tiligere, men ikke i samme grad som på lørdag