Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3741
Hei folks, som dere skjønner lurer jeg på om "Anti Human - Cards Against på Norsk" er like bra som den originale.

Vet oversatte ting og tang pleier og bli "pusset" på så det ikke blir like offensivt som det er originalt, og da føler jeg litt av hensikten med spillet er vekk.

MVH
Kim Andre
Har aldri spilt den originale, men jeg har hatt jævlig gode opplevelser med den norske versjonen.
Om du vurderer å kjøpe det så sier jeg gå for det! Utrolig gøy å spille med en gjeng venner.
Personlig foretrekker jeg faktisk den norske versjonen, ihvertfall når jeg spiller med nordmenn. Er generelt sett ingen fan av oversettelser, men ikke alle prater like bra engelsk og folk blir lett usikre på uttalen sin. Dynamikken i spillet blir rett og slett mye bedre når man prater morsmålet sitt. Nå husker jeg ikke akkurat alle kortene utenat, men jeg tror ikke den norske versjonen er noe særlig sensurert heller.
Perfekt. bestiller med en gang
Har bare spillt den norske versjonen, men jeg ble skikkelig overrasket over hvor genialt satt sammen den var. Spillte det på TG 2015, og vi var en stor gjeng, og alle satt med helt lattis... Så jeg føler det var bra oversatt, og konteksten mellom kortenee passet veldig bra.
Men hva er forskjellen på "Politisk Ukorrekt" og "Anti Human - Cards against på norsk"? Eller er det samme greia?
Sist endret av Brevika; 1. september 2016 kl. 10:22. Grunn: Skriveleif
Svært lite som er bedre på norsk.