Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3376
Heisann, nå har det seg seg slik at jeg har en kjæreste som går på Danvik FHS i Drammen,
mens jeg sitter her på motsatt side av landet i Bergen.


Det jeg lurer på, er det noen budservice eller noe lignende,
som kan kjøpe sammen en liten pakke med div ting, og så få den levert til dama mi?

Blomster osv er jo et must, og ser at det er mulig å få levert det,
men jeg tenkte også å slenge med litt andre ting hun liker, som f.eks kinobiletter, noen flasker brus,
snus og evt noe annet candy.
Litt av hvert da, for å putte det enkelt.

Er det noen som gjør noe slikt, for en stakkarslig forelsket sjel i bergen som bare vil overraske kjæresten sin med litt forskjellige ting jeg vet hun kommer til å sette pris på?

Helst seriøse aktører.
Vennlig hilsen Juliaan
IT-Konsulent
Hei, du kan bruke forskjellige budservicer:
Posten - Har VIP, vanelig pakke med levering på dør og henting på post.
Jetpak - kommer og henter pakke, og leverer til mottager på døren - Varierende priser etter hvor fort du vil ha det levert

Det er disse jeg bruker i jobbsammenheng og kan ikke si noe annet enn at begge gjør en god jobb. Posten blir muligens litt rimligere, men Jetpak er så og si garantert feilfri levering, uansett.

Blomster leverer interflora og andre rett på dør til mottager, det har jeg gjort med dama så hun fikk på jobben, ble så overrasket at hun ikke trodde de var til henne..
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Heisann, nå har det seg seg slik at jeg har en kjæreste som går på Danvik FHS i Drammen,
mens jeg sitter her på motsatt side av landet i Bergen.


Det jeg lurer på, er det noen budservice eller noe lignende,
som kan kjøpe sammen en liten pakke med div ting, og så få den levert til dama mi?

Blomster osv er jo et must, og ser at det er mulig å få levert det,
men jeg tenkte også å slenge med litt andre ting hun liker, som f.eks kinobiletter, noen flasker brus,
snus og evt noe annet candy.
Litt av hvert da, for å putte det enkelt.

Er det noen som gjør noe slikt, for en stakkarslig forelsket sjel i bergen som bare vil overraske kjæresten sin med litt forskjellige ting jeg vet hun kommer til å sette pris på?

Helst seriøse aktører.
Vennlig hilsen Juliaan
Vis hele sitatet...
Det vil nok bli vanskelig å gjennomføre det du ønsker med at budet skal handle for så å levere varene til kjæresten din(hvis jeg har forstått det riktig). Nei, du må nok handle inn, og deretter sende det som en pakke. Men det vil jo selvfølgelig bli nokså dyrt å sende bla. brusflasker på tvers av landet.
Hvis det er småting som kinobilletter og snus så tipper jeg du kan ta det med til blomsterbutikken og få det sendt med når de leverer blomstene. De har som regel konfekt de kan sende med blomstene også.

Edit: Og nå så jeg at du bor lang unna henne, så da funker jo ikke det... men be dem sende med konfekt da
Sist endret av entropi; 31. august 2016 kl. 11:10.
hva med å legge ut oppdraget på Småjobber på finn?
Kanskje noen på en slik facebookgruppe kan hjelpe deg?
Kanskje det finnes en freaker i drammen som tar på seg oppdraget?
Hva med nimber? Skulle tro du vil finne noen der inne som tar på seg oppgaven.