Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1509
Hei folkens! Jeg kom plutselig i humør for å dele et bilde jeg tok for et par uker siden med dere.
I forbindelse med reléoppsett reiste vi ut på dagtid for å sette opp antenner osv., og siden dagene fremdeles er korte her oppe, så gikk sola ned tidlig, og jeg fikk muligheten til å kapre et fint bilde av solnedgangen i Finnmark.

Jeg sitter på mobilen, så jeg får ikke kopiert inn thumbnail osv, så her er en link til bildet:
https://imma.gr/51576

Jeg vet at sola er litt feilplassert mtp. Gyllent snitt osv, men vil gjerne vite hva dere synes fordiom.

Mvh. Deadlock Radium

EDIT: Bildet er ikke av ypperste kvalitet, da det er tatt med mobiltelefon.
Sist endret av Deadlock Radium; 17. mars 2013 kl. 00:35.
er det antenne for å få inn nrk der oppe?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Det der var et ganske fint bilde synes nå jeg.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
er det antenne for å få inn nrk der oppe?
Vis hele sitatet...
Får nok ikke inn NRK med en militær radioantenne skal jeg tro.
Garnisonen i Sør varanger? den toppen oppe til høyre likner veeeeldig på releet/antenna dems
Sist endret av Pure_chris; 17. mars 2013 kl. 00:56.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Pure_chris Vis innlegg
Garnisonen i Sør varanger? den toppen oppe til høyre likner veeeeldig på releet/antenna dems
Vis hele sitatet...
Helt riktig. Har vært på Høyde 212 et par ganger ila. de 8 månedene jeg har vært her oppe nå.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Helt riktig. Har vært på Høyde 212 et par ganger ila. de 8 månedene jeg har vært her oppe nå.
Vis hele sitatet...
Jeg skal dit i januar! Hvordan er det der egentlig? Er det lite utfordringer?
Sånn helt ærlig så føler jeg at jeg har sett samme type bilder tusenvis av ganger før. Solnedgang er fint og alt dette, men det ga meg ikke noe mer en "Se der ja..en solnedgang".

Du hadde sikkert en fin tur