Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 887
Hei jeg har en iphone 4s som jeg tenker på og jailbreake kjører ios 5.0.1

Har noen spørsmål
1:Er det lovlig ?
2:Blir batteri tiden mye kortere?
3:Blir den mye tregere ?
4:Er det farlig for telefonen ?
5:Kan iphonen klikke?

Har ikke garanti :-(
Heisann.

1. Nei.
2. Det spørs på hva du bruker telefonen din til (temaer og diverse "tweaks" etc KAN gjøre batteritiden kortere).
3. Det samme som jeg skrev over.
4. Det er ikke farlig for telefonen å jailbreake. Det eneste som skjer er at man installerer et program som gjør det mulig og installere andre programmer og "tweaks" som Apple ikke støtter.
5. Skjønner ikke helt hva du mener. Men den klikker ikke mer om du jailbreaker den, for å si det sånn.

Anbefales på det sterkeste å jailbreake om du har muligheten.
Sist endret av spklse; 28. april 2012 kl. 17:22.
Jailbreaking er lovlig, men det var ulovlig før. Hva du laster ned etter du har jailbreaket er en annen ting. Du må også huske at du kan få problemer om du leverer inn iPhonen med jailbreak, alltid gjenopprettet den før du leverer inn til verksted.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Ja, du kan ødelegge noen av de ELDSTE produktene (iPod touch 2gen) ved dette. Min funka første gang, så ble den låst andre gang jeg skulle prøve. Måtte levere den inn.
Trådstarter
3 0
Så det er ikke farlig i det helle tatt?
Sitat av mattemessix Vis innlegg
Så det er ikke farlig i det helle tatt?
Vis hele sitatet...
Det er ikke farlig. Om noe skulle gå galt kan du alltids gjenopprette via iTunes.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Vil ikke tro det for de nyere produktene. iPhonen min funka perfekt den lille perioden den var jailbreaka.
Trådstarter
3 0
Blir batteri tiden dobelt så kort liksom?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Som sagt tidligere;

Dette vil ikke skje ved mindre du er en idiot med temaer og stuff.