Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 880
Hei. Er det noen som vet om et oversettelsesprogram som oversetter norsk-tysk og tysk-norsk som ikke krever internett?
Slenger meg på her. Eneste jeg vet er at det er en innebygd funksjon i Word som kan oversette MED internett. De siste dagene har vi hatt tentamen, og da såklart uten lov til å bruke internett, men internettet har likevel vært mulig å koble seg på.
Trådstarter
4 0
Prøvde meg på Babylon fra bukta men får opp "strings.dat file is corrupt or missing". Damn.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Hva med og laste ned clue?

Er dog kun ordliste.
Power Translator Pro 12 Euro Edition funket fint for meg da jeg hadde tysk. Har sikkert kommet nye versjoner også.
Edit: Det er kun engelsk-tysk og tysk-engelsk, men det burde ikke være noe problem.
Sist endret av drittunge; 24. april 2012 kl. 23:34.
Trådstarter
4 0
Takk for svar, krever dette programmet internett?
Hvis du lager et trådløst nett med samme navn som skolenettverket, skal det funke fett å jukse litt på tentamen osv
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Sissid2 Vis innlegg
Prøvde meg på Babylon fra bukta men får opp "strings.dat file is corrupt or missing". Damn.
Vis hele sitatet...
Prøvd Google?

Et av 13 900 000 treff på "Babylon string.dat"
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Prøvd Google?

Et av 13 900 000 treff på "Babylon string.dat"
Vis hele sitatet...
KP til screwdriver, noen burde lære seg å google...
Trådstarter
4 0
Jeg fant det ut. Dessverre funker det ikke å bruke uten internett. Noen som vet hvorfor det kommer to VLC filer etter jeg har lasta ned Power Translator? Har selvfølgelig prøvd google først
Sitat av Sissid2 Vis innlegg
Noen som vet hvorfor det kommer to VLC filer etter jeg har lasta ned Power Translator?
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke vlc filer, er sikkert iso'filer elns. Innstaler deamon tools / power iso, så kan du åpne dem. Ikke sikker jeg har rett da men vært ute for at iso filer har blitt vist som vlc filer..
PROMPT!!
Bruk promt, for all del! PM om dere trenger crack