Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1190
Hey fr33ks!

På MBP'en min så har eg to magnetar i toppen av skjermen, slik at skjermen skal halde seg nede når den er lagt ned, så då lura eg på om eg kan gjere skade på øreproppane mine om eg "klistra" dei på der?
Nei, det er magneter i øreproppene fra før
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Det veit eg, men det er også magneter i toppen av skjermen, ein på kvar side. Men tåler øreproppane at eg henger dei der?
tåler en magnet og henge på en magnet? vil nok tro svaret er jaaaaaaaa.
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Jaja, men har hørt skummle historier :S Men då satsa vi på at det går fint
Hvis det er slike standard iPhone-greier, så burde du ikke bekymre deg, koster deg 20,- for et par nye.
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
tåler en magnet og henge på en magnet? vil nok tro svaret er jaaaaaaaa.
Vis hele sitatet...
en magnet kan faktisk ødelegge en magnet
hvis du tar + pole på begge magnetene sammen blir de svakere, men da henger de ikke fast i hverandre

Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Jaja, men har hørt skummle historier :S Men då satsa vi på at det går fint
Vis hele sitatet...
ja, det går fint. er ikke akuratt super magneter du har i øreproppene. bare ikke klapp sammen lokket på pcen mens proppene henger der så går det fint
Sitat av krJo Vis innlegg
Hvis det er slike standard iPhone-greier, så burde du ikke bekymre deg, koster deg 20,- for et par nye.
Vis hele sitatet...
Feil, de koster 249,- nye.
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Kan henge dei bakpå skjermen og men ja, standard iPhone ørepropper koster litt... og suger ræv balle i tillegg...
Sitat av Donhin Vis innlegg
Feil, de koster 249,- nye.
Vis hele sitatet...
Tror han glemte og tenke på at det er Apple..

Tror han mente at hvis det hadde vært vanlige ørepropper, da hadde de koster 20,-
Boyah hva? Selvfølgelig er kopier billigere.
Hvis de hadde vært kopier, hvorfor kaller de da Kina-kopi headsettene for "Replacement Headset" eller "Stereo Headset". Altså, DX er veldig konsekvente på å ikke bryte trademark, og ville ikke kalt et Apple headset for genuint om det var en kopi.

EDIT: Nei, nevermind, ser i customers review at disse suger balle, og ikke er ekte. Vel da har de ihvertfall en ting til felles med ekte Apple-headset. Uansett, for å ikke gå mer off topic, så er svaret at, nei, det vil sannsynligvis ikke skade headsettet ditt å feste det til macen.
Sist endret av krJo; 24. april 2012 kl. 20:27.