Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 934
Hei hei. Jeg har en ca 2 år gammel Acer laptop som har fungert veldig fint frem til nå. Helt til den plutselig ikke ville samarbeide mer.

Problemet er da altså at Shockwave flash ikke vil fungere. Dvs. at flere nettsider (bruker Chrome) som blant annet Youtube ikke vil spille, men jeg får kun opp en veldig enkel feilmelding om at Shockwave flash sluttet og fungere, og det er det. I tilleg vil ikke skype starte. Altså det vill rett og slett ikke logge meg inn, og hvis den gjør det får jeg ikke gått online. Windows mediaplayer fungerer heller ikke.

Jeg vet ikke om det er noen viktig sammenheng i mellom alle disse tingene men virker slik på meg siden alt skjer samtidig. Dette har skjedd ved noen sjeldne anledninger tidligere. Da har det hjulpet og bare restarte maskinen, noe som ikke hjelper nå.

Setter stor pris på litt hjelp
Prøv å reinstallere flash, om det ikke fungerer ville jeg tatt backup av harddisken og reformatert pcn.
Godlike
Recognized's Avatar
Trådstarter
23 9
Sitat av Bjerkeng Vis innlegg
Prøv å reinstallere flash, om det ikke fungerer ville jeg tatt backup av harddisken og reformatert pcn.
Vis hele sitatet...
Er det mulig å reinstallere bare shockwave Flash eller skal bare hele Flash reinstalleres? Fant faktisk ikke noe shockwave uninstaller. Men igjen, kan hende jeg bare er blind
Sitat av Recognized Vis innlegg
Er det mulig å reinstallere bare shockwave Flash eller skal bare hele Flash reinstalleres? Fant faktisk ikke noe shockwave uninstaller. Men igjen, kan hende jeg bare er blind
Vis hele sitatet...
Start -> run - > appwiz.cpl

Mest sannsynlig øverst i listen; Adobe xxxx
Godlike
Recognized's Avatar
Trådstarter
23 9
Jeg prøvde å reinstallere Shockflash uten at det hjalp. BEstemte meg derfor for å bare ta en systemgjennoprettning fra forrige torsdag... Og nå kommer jeg ikke lengere en Acer logoen. Kommer ikke engang inn i boot menyen....