Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 4428
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Siden folk er så skrekkelig late med å lage tråder selv så slenger jeg opp en. Om så bare for å midlertidig slippe unna sutringa.

Som dere ser er temaet «sommersol», fordi «julestemning» er så oppbrukt og kjedelig og bøst at jeg får lyst til å tygge i meg sponplater.

I tillegg er dere sikkert allerede overveldet av både julestemning fra butikker og media, og snø. Og så får man brukt denne «kreativiteten» som alle synes er så viktig.

Regler:
  • Bildet skal tas fra nuh. Å poste bildet du tok i 2007 fordi du synes det passer inn er teit. Ut og ta bilder folkens!
  • Om du skalerer bildet til ~950 px i bredden (for ikke å knekke forumet) og laster det opp til imma.gr er du kewl. De som laster det opp til plasser som imageshack og sånn er teite.
Vinneren ser alle hvem er, og vi trenger ikke lage surrete tråder om dem. Alle som vil kan ta et vinnerbilde. Hurra. Kake til alle

Neste konkurranse starter når noen lager ny konkurransetråd. Dette kan gjerne være deg, selv om du har 0 poster og registrerte deg igår. Denne konkurransen er ferdig når ingen deltar lengre.
Ja, da var adventsmustachene sprunget i all sin glans. God jul
Jeg i nisselue og mine frender bak.



Sist endret av Butchern; 11. desember 2011 kl. 12:14.
Sitat av Butchern Vis innlegg
Ja, da var adventsmustachene sprunget i all sin glans. God jul
Jeg i nisselue og mine frender bak.
Vis hele sitatet...
Did you loose weight?
Sitat av Butchern Vis innlegg
Ja, da var adventsmustachene sprunget i all sin glans. God jul
Jeg i nisselue og mine frender bak.
Vis hele sitatet...
Kjenner deg ikke igjen med klær på! Er det forresten samme lua som gjemte snabben din på det forrige vinnerbildet ditt?
Sitat av moret Vis innlegg
Did you loose weight?
Vis hele sitatet...
Du er vel bare vandt til å se han uten klær
Sitat av moret Vis innlegg
Did you loose weight?
Vis hele sitatet...
Jeg har tatt av rundt 25kg

Sitat av Hydroide Vis innlegg
Kjenner deg ikke igjen med klær på! Er det forresten samme lua som gjemte snabben din på det forrige vinnerbildet ditt?
Vis hele sitatet...
Hehe ja, tåpene skulle bare visst hvor den har vært
Sitat av Butchern Vis innlegg
Ja, da var adventsmustachene sprunget i all sin glans. God jul
Jeg i nisselue og mine frender bak.



Vis hele sitatet...
Trodde temaet var sommersol jeg Haha
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Trodde temaet var sommersol jeg Haha
Vis hele sitatet...
Vel, regner med at ikke jeg er den eneste som gjør opprør med det temaet i desember. En julebildetråd hører alltid hjemme i desember
Sitat av Butchern Vis innlegg
Vel, regner med at ikke jeg er den eneste som gjør opprør med det temaet i desember. En julebildetråd hører alltid hjemme i desember
Vis hele sitatet...
Da får du ta og lage en vel.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Da får du ta og lage en vel.
Vis hele sitatet...
Blir vel litt unødvendig med flere forskjelligetråder med ulikt tema? Blir så himla mange tråder?

Enda, vi kan vel bare holde oss til tema her, så kan vi heller ta et nytt tema den første januar? Da har vi kanskje flere julebilder og, er jo ikke alle som har fyrt opp med jul enda.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Da får du ta og lage en vel.
Vis hele sitatet...
Nå ble det mye rask her. Jeg skjønte ikke helt om det var spøk fra Jonta sin side, da temaet var "sommersol", om han bare ville ha et annet navn men kjøre jule-stemning.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Butchern Vis innlegg
Nå ble det mye rask her. Jeg skjønte ikke helt om det var spøk fra Jonta sin side, da temaet var "sommersol", om han bare ville ha et annet navn men kjøre jule-stemning.
Vis hele sitatet...
Sitat av Trådtittel
Fotokonk desember 2011: Sommersol
Vis hele sitatet...
Sitat av Jonta Vis innlegg
Som dere ser er temaet «sommersol», fordi «julestemning» er så oppbrukt og kjedelig og bøst at jeg får lyst til å tygge i meg sponplater.

I tillegg er dere sikkert allerede overveldet av både julestemning fra butikker og media, og snø. Og så får man brukt denne «kreativiteten» som alle synes er så viktig.
Vis hele sitatet...
Hm? For å gjøre det helt klart; jeg refererte ikke til ordet julestemning. Og i tillegg har man den utfordrende biten. Så ja: Temaet er sommersol. Ikke julestemning.

Jeg har hvertfall noen idéer om hva jeg har lyst til å gjøre.
Sitat av AmundK Vis innlegg
Blir vel litt unødvendig med flere forskjelligetråder med ulikt tema? Blir så himla mange tråder?
Vis hele sitatet...
Sitat av Jonta
Neste konkurranse starter når noen lager ny konkurransetråd.
Vis hele sitatet...
I tillegg: Er det plutselig et problem at det blir for mange tråder? De siste konkurransetrådene jeg har fått med meg har uforståelig nok endt med masing etter neste konkurranse, og trøsting og bæring over at ingen lager den.

Slutt å mase rundt nå, ta bilder i stedet. Er dét som er poenget
Sitat av Jonta Vis innlegg
Hm? For å gjøre det helt klart; jeg refererte ikke til ordet julestemning. Og i tillegg har man den utfordrende biten. Så ja: Temaet er sommersol. Ikke julestemning.


Vis hele sitatet...
Takk. Det tror jeg trengtes. Blir litt som å lage en "ditt beste nyttårsrakettbilde"-tråd i Juni, men jeg er spent på å se hva som dukker opp
Er på juleferie i Nord og her ser man ikke mye til sola, så sommersol kan bli litt vanskelig.
...da har du en spennende utfordring da
Her er mitt bidrag. Det skal dog nevnes at bildet var tatt ca en uke før denne konkurransen dukket opp.

http://farm8.staticflickr.com/7021/6479050247_f52ac81b3a_b.jpg

Det er jo egentlig midt på vinteren så det er ikke sommersol, men sol i det minste.
Sitat av Kolobok Vis innlegg
Her er mitt bidrag. Det skal dog nevnes at bildet var tatt ca en uke før denne konkurransen dukket opp.

xxx

Det er jo egentlig midt på vinteren så det er ikke sommersol, men sol i det minste.
Vis hele sitatet...
Du har ikke dette i en større oppløsning? Likte det meget godt.
What? Butchern kan ikke vinne denne, altfor mye klær på. Ikke er han en kosebamse lengre heller.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Du har ikke dette i en større oppløsning? Likte det meget godt.
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha.

Her har du bildet med fullt antall pixler, men det er en del kompresjons artifakter siden jeg måtte endre størrelsen fra 8 MB til ca 1,5 MB for å laste opp på 0o2471.
Kolobok: Flott bilde Hvilke plattformer er det vi ser, og hvor/hva er det tatt fra?
Sitat av Snavs Vis innlegg
Kolobok: Flott bilde Hvilke plattformer er det vi ser, og hvor/hva er det tatt fra?
Vis hele sitatet...
Bildet er tatt fra en båt som lå på DP utenfor Oseberg Øst, hvilke plattformer vi ser i horisonten eller himmelretning aner jeg ikke.
Her er mitt bidrag. Tatt i Fredrikstad, for de som liker å vite slikt.

Mitt bidrag, tok det i går mens jeg gikk å testet 24-105mm f/4'en jeg plukka opp hos Fotovideo.
http://farm8.staticflickr.com/7174/6540626655_98cf8cbf9e.jpg
A bridge to infinity by MYQµE, on Flickr
Solnedgang bak palme i Lima

http://farm8.staticflickr.com/7168/6546538403_4302c1f216_b.jpg
Sist endret av harald25; 21. desember 2011 kl. 03:30.
Tatt på hamar ved espern, rundt kl 13:40

Sist endret av ffanta; 21. desember 2011 kl. 08:18.
Mitt bidrag


Beklager om bildet ikke var "sommer" nok, vanskelig å få det til i desember.
Vi har ikke sol her i finmark..
Mitt bidrag fra da jeg var ute å prøvde det nye objektivet mitt, 35mm.

Er det jeg som ikke laster bildet ordentlig, eller er alt ut av fokus?
Sitat av Kolobok Vis innlegg
Er det jeg som ikke laster bildet ordentlig, eller er alt ut av fokus?
Vis hele sitatet...
Bildet er "ute av fokus" ja
Sist endret av bllan; 28. desember 2011 kl. 04:24.
Bilde tatt i dag i oslo.